نماد آخرین خبر

مهاجری: امیدوارم تبعیض‌ها درمورد VAR از بین برود

منبع
فارس
بروزرسانی
مهاجری: امیدوارم تبعیض‌ها درمورد VAR از بین برود

فارس/سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد گفت: امیدوارم فدراسیون به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تعبیض‌ها برای استفاده از VAR از بین برود.

 رضا مهاجری پس از شکست 2 بر یک خیبر خرم‌آباد مقابل سپاهان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به سپاهان بابت برد لحظه آخری که کسب کرد تبریک می‌گویم. به بازیکنان خودمان و هواداران هم خسته نباشید می‌گویم. نمی‌توانم بابت باخت عذرخواهی کنم. این باخت برای همه سخت است، اما ما امروز می‌توانستیم بازنده نباشیم. تفاوت تجربه و امکانات خودش را نشان داد.

وی ادامه داد: این اولین باخت ما نیست و آخرین باخت ما نخواهد بود. امیدوارم همه از این باخت درس بگیریم. ما تا دقیقه 96 توانستیم سپاهان را کنترل کنیم؛ سپاهانی که نایب قهرمان آسیا و قهرمان ایران است. به بازیکنان و کادرم افتخار می‌کنم که یک بازی شجاعانه انجام دادند. گاهی زورمان نمی‌رسد. در 30 ثانیه پایانی خطا برای ما بود. بازیکنان باتجربه‌ای که به میدان فرستادیم توقع داشتیم بازی را کنترل کنند. اگر خودمان اشتباه نمی‌کردیم می‌توانستیم یک امتیاز ارزشمند از سپاهان بگیریم. این بازی ما را به آینده امیدوار می‌کند. چند نفر از بازیکنان ما هنوز در شرایط بازی قرار نگرفته‌اند و چند مصدوم داریم که هنوز به ترکیب اضافه نشده‌اند. 

سرمربی تیم فوتبال خیبر افزود: شنیدم در بازی استقلال و ملوان VAR دو پنالتی را برگردانده است. امروز ما هم اگر VAR داشتیم بازنده نمی‌شدیم. سپاهان خوب بازی کرد و موقعیت‌های خوبی داشت، اما قبول کنید ما به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر آمده‌ایم و مقابل سپاهان اینگونه شجاعانه بازی می‌کنیم بازنده نیست. ای کاش تبعیض از بین برود و اگر قرار باشد عدالت برقرار شود نمی‌شود که فقط چند تیم از ظرفیت VAR استفاده کنند.

مهاجری عنوان کرد: فکر می‌کنم اگر VAR بود هر دو گل سپاهان رد می‌شد و داور تجدید نظر می‌کرد. این تبعیض‌ها کار ما را سخت می‌کند. حالا که لیگ با هر شرایطی شروع شده امیدوارم فدراسیون بتواند این موارد را حل کند. VAR چیز سختی نیست که ما اینقدر دغدغه و آرزوی آن را داریم. اگر VAR باشد داوران راحت‌تر قضاوت می‌کنند و شبهات برای همه از بین می‌رود. با این شرایط شبهات ادامه خواهد داشت و امیدوارم صورت مسئله را پاک نکنند و دنبال محرومیت من نباشند. من با انتقاد سازنده دنبال کمک به تیمم و فوتبال ایران هستم. 

وی افزود: امروز اگر کمی باتجربه‌تر بودیم شاید نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. قرار نیست ما قهرمان شویم و می‌خواهیم امسال از حق خودمان و شهرمان و پیراهن‌مان دفاع کنیم. تا روزی که من مسئول فنی این تیم هستم تمام توانم را می‌گذارم که این اتفاق برای مردم خوب لرستان بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد درمورد عقب‌نشینی تیمش از دقیقه 60 به بعد، اظهار داشت: سپاهان قبل از شروع لیگ آمادگی فنی و بدنی برای لیگ نخبگان آسیا داشت. از قرعه ما به تیمی خوردیم که آماده‌تر از ما بود. ما تیمی بودیم که رفته رفته شکل گرفته‌ایم. تعادل در تیم ما از نظر آمادگی جسمانی وجود ندارد و در دو هفته تعطیلات سعی می‌کنیم که به آمادگی برسیم تا تیم یکدستی داشته باشیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره