نماد آخرین خبر

اخباری: اینکه یک یا دو تیم Var داشته باشند اجحاف در حق بقیه تیم‌ها است

منبع
فارس
بروزرسانی
اخباری: اینکه یک یا دو تیم Var داشته باشند اجحاف در حق بقیه تیم‌ها است

فارس/
سرمربی چادرملو گفت: اینکه در یک بازی VAR باشد و بازی‌های دیگر نداشته باشیم مصداق بارز تبعیض و بچه خوب و بد خانواده است که بینش فرق می‌گذراند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری سرمربی تیم چادرملو در نشست خبری بعد از بازی مقابل شمس آذر گفت: فکر می کنم برای دوتیم این بازی، یک بازی سخت بود. جا دارد از متصدیان ورزشگاه دستگردی برای این زمین خوب تشکر کنم. این زمین باعث شد یک فوتبال خوب را از دوتیم شاهد باشیم. نیمه اول دو تیم به ارزیابی از یکدیگر پرداختند و نیمه دوم شاهد بازی خوبی بودیم. 

وی افزود: در نیمه دوم شرایط متفاوت بود و برای اولین بار یک ترکیب که هفت تغییر داشت کنار هم در یک بازی رسمی بازی کردند و به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که با این شرایط هماهنگی خوبی داشتند و خلق موقعیت کردند. برای بازیکنانم ناراحت شدم که با وجود تلاش هایشان در ضربات آخر بی دقت بودند. ما صد درصد مستحق بردن بودیم و در یک ضربه ایستگاهی مشکوک به آفساید گل خوردیم. امیدوارم که من اشتباه کرده باشم و گل درست بوده باشد. ما هفته گذشته هم از داوری متضرر شدیم. 

اخباری ادامه داد: یکی دونفر از دوستانم که داور بازنشسته هستند آفساید را تایید کردند. ما بعد از گل خورده به بازی برگشتیم و بازیکنانمان توپ را چرخاندند. بازی به بازی بهتر می شویم همانطور که سال گذشته به لیگ برتر صعود کردیم. از نبردن بازی ناراحت هستیم. هواداران ما نبودند و بود و نبود آن ها تاثیر به سزایی دارد. 

سرمربی چادرملو گفت: امیدوارم بازی بعدی که میزبان هستیم بتوانیم در ورزشگاه خودمان باشیم تا حضور هوادارن به ما کمک کند.

وی درباره تاثیر VAR بر نتایج تیم چادرملو گفت: به تیم داوری و آقای محمدی که داور وسط بود خسته نباشید می گویم. فکر می کنم کمک های او کمک های خوبی نبودند. در اعتراضی که من به اخراج بازیکن شمس آذر داشتم چشم دروازبان ما شکافته شد و 8 بخیه خورد. شاید از کم سوادی من است که شدت ضربه را نمی دانم. وقتی صورت بازیکن ما خون آمده و شکافته شده است. من فکر می کنم داورانی که بدون var قضاوت می کنند هم تحت فشار هستند. 

اخباری گفت: اینکه یک یا دو تیم Var داشته باشند اجحاف در حق بقیه تیم ها است و جوانمردانه نیست. من به خاطر مردم یزد حرص و جوش می خورم ولی اگر قرار باشد نگران داوری باشیم جور در نمی آید. از آقای تاج طلب کمک داریم که به این قضیه ورود کنند تا عدالت برای همه تیم ها یکسان باشد. اینکه تیمی VAR داشته باشد و تیم های دیگر نداشته باشند مصداق بارز تبعیض و بچه خوب و بد خانواده است که بینش فرق می گذراند. 

سرمربی چادرملو خاطرنشان کرد: راجع به داوری نمی شود چیزی گفت. یک برنامه هم می آید در تلویزیون نشان می دهد اما این حق هرگز برنمی گردد.

وی درباره اخراج بازیکن شمس آذر و نبود VAR گفت: اخراج بازیکن شمس آذر مستقیم نبود. آن بازیکن همانی بود که چشم دروازبان مارا زد و به نظر من باید در همان صحنه اخراج میشد. در صحنه دوم هم با دست به صورت بازیکن ما زد. داوران ما نیاز دارند که کمکها بیشتر کمکشان کنند و حتی داور چهارم به کمک آن ها بیاید. حتی سیستم رادیویی آنها نیز مشکل دارد. امروز اقای محمدی خیلی تلاش کرد ولی به نظرم تنها بود و نه VaR داشت نه داور ها کمک کردند.

اخباری ادامه داد: در صحنه ای که ما گل خوردیم، چیزی که من در تلویزیون دیدم آفساید بود. خودتان می دانید که یک گل چقدر می تواند بازی را تغییر دهد. بازی در شرایط متعادل بود و ما یک تعویض اجبازی داشتیم. بازیکن ما خوب کار می کرد و از شدت ضربه نتوانست ادامه دهد. من به بازیکنانم خسته نباشید می گویم. هفته دومی است که یک تیم بعد از دوسال تاسیس در لیگ برتر حضور دارد. فوتبال خوبی ارائه دادند.

سرمربی چادرملو اظهار داشت: به آقای دقیقی خسته نباشیدمی گویم. آن ها تیم خوبی دارند ولی خودشان هم می دانند که امروز قسر در رفتند.

وی اظهار نظر سرمربی تیم شمس آذر مبنی بر سوار بودن آن ها بر بازی گفت: هرکسی از نظر خودش می تواند سوار بودن بر بازی را تشخیص دهد. تیم شمس آذر قبل از ضربه ایستگاهی موقعیتی در بازی نداشت و من خلق موقعیتی از آن ها ندیدم. هر کس آزاد است هر برداشتی داشته باشد.

اخباری گفت: آقای دقیقی از دوستان خوب من است و نشان داده که مربی خوبی است اما آقا سعید امروز قسر در رفت.

سرمربی چادرملو گفت: تلاش همه مجموعه این است که یک اتفاق خوب رقم بزنیم و باعث شادی مردم استان شویم. ما بی صبرانه منتظر تایید ورزشگاه هستیم تا بتوانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم تا روح فوتبال قشنگتر شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید