نماد آخرین خبر

تا چند ساعت دیگر دو بازیکن جدید می‌خریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تا چند ساعت دیگر دو بازیکن جدید می‌خریم

ورزش 3/اتلتیکو مادرید اکنون نزدیک به 200 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده و قصد انجام خریدهایی دیگر را نیز دارد. خط حمله اتلتیکو با ورود خولین آلوارز و الکس سورلوث به خوبی تقویت شده و این تیم با توپ پر فردا شب میزبان خیرونا خواهد بود.
امروز وقتی از دیگو سیمئونه در مورد هماهنگی بین مهاجمان سوال شد، او پاسخ داد: «مهاجمان ما می توانند با یکدیگر سریع وفق پیدا کنند؟ شک ندارم. آنها همیشه می توانند در هر ترکیبی کنار هم جواب بدهند و البته که ما باید تیم را متعادل کنیم. این وظیفه من است تا بهترین فرمول را برای خط حمله استفاده کنم. من بیش از هرکسی از مثلث سورلوث-گریزمان-خولین هیجان زده هستم و البته می توان روی کوریا و ریکمله نیز حساب کرد. هر فرمولی خوب است اگر آن را به بهترین شکل استفاده کنید.»
تیم بهتر نسبت به فصل قبل؟ «بسیار سخت است که بگوییم این تیم بهتر از فصل گذشته است یا خیر. ما در حال تکمیل تیم و بستن فهرست هستیم و باشگاه کار بزرگی تا اینجا انجام داده است. ما تیمی رقابتی داریم و باید دید در طول فصل چظور کار خواهیم کرد. همه ما خوشبین و امیدوار هستیم.»
احتمال خریدهای جدید: «ما تقریبا با هر کسی که در ابتدای تابستان صحبت کردیم به توافق رسیدیم. مسیر همان چیزی است که می خواستیم و در راه بستن تیمی خوب هستیم. دو بازیکن دیگر نیز تا چند ساعت دیگر به جمع ما اضافه خواهند شد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره