نماد آخرین خبر

همه نگران دنی آلوز شدند؛ خدایا می‌ترسم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
همه نگران دنی آلوز شدند؛ خدایا می‌ترسم

ورزش 3/سال گذشته بخش 21 دادگاه بارسلونا دنی آلوز را به اتهام تجاوز جنسی به چهار سال و شش ماه زندان محکوم کرد. با این حال، او در 25 مارس، پس از پرداخت وثیقه یک میلیون یورویی به طور موقت آزاد شد. آلوز پس از یک سال و دو ماه حبس در زندان برایانز 2، زندان را ترک کرد، ولی همه چیز به رد یا قبول فرجام خواهی او ارتباط دارد و شاید دوباره به زندان برگردد.
پس از خروج از زندان، جوآنا سانز، همسرش، به او فرصتی دوباره داد و این دو اکنون بسیار نزدیک به هم هستند. این زوج در بارسلونا و جزایر بالئاریک و حتی در تنریف دیده شده‌اند.
چند هفته پیش این ستاره سابق بارسا بیوگرافی خود را در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) تغییر داد و خود را یک "تاجر" معرفی کرد. آلوز در پیام‌های اخیر خود در شبکه‌های اجتماعی نیز توجهات را جلب کرده است.

تقریباً در همه آنها او خدا را به خاطر وجودش شکر می‌کند، اما به طور خاص در یکی از آنها نکته‌ای بیان کرد که باعث نگرانی‌هایی شده است: «خدایا، من از آنچه در پیش است می‌ترسم.»
مشخص نیست هدف آلوز از نوشتن این پیام چه بوده اما مشخصا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در انتظار روشن شدن وضعیت بلاتکلیف خودش است.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره