نماد آخرین خبر

پاسخ به شایعه غیرقانونی بودن مربیگری نکونام

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ به شایعه غیرقانونی بودن مربیگری نکونام

ورزش 3/بعد از پایان دیدار استقلال و ملوان شایعاتی درباره غیرقانونی بودن حضور جواد نکونام روی نیمکت آبی‌پوشان مطرح شد که حالا فرشید طاهری، رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ، در این باره توضیح داده است.
طاهری در خصوص خبر صادر نشدن کارت اعضای کادرفنی استقلال اظهار داشت: نقل و انتقالات کادرفنی و مربیان مانند بازیکنان نیست که فقط در بازه زمانی خاصی امکان تغییر کادرفنی وجود داشته باشد و هر لحظه از فصل کادرفنی و مربیان می‌توانند از تیمی جدا شوند یا با تیمی قرارداد امضا کنند. در هفته نخست لیگ برتر به دلایلی برای هیچ یک از مربیان و اعضای کادرفنی تیم‌ها کارتی صادر نشد و فقط مجوز یک هفته‌ای به آنها داده شد.
وی افزود: جواد نکونام سرمربی استقلال هم قراردادی سه ساله با باشگاه استقلال دارد که فصل گذشته این قرارداد در سازمان لیگ ثبت شده است. کارت مربیگری حمید رجبی از دیگر اعضای کادرفنی استقلال هم صادر شد اما به دلیل اینکه نکونام در آزمایش‌های پزشکی پیش فصل در مرکز ایفمارک حاضر نشد و به همین دلیل مجوز حضورش روی نیمکت تیم با تعهد و پذیرش مسئولیت پزشکی از سوی مدیرعامل باشگاه، توانست روی نیمکت تیم استقلال بنشیند.
طاهری درخصوص قراردادهای بازیکنان و مربیان سایر باشگاه‌ها اظهار داشت: کارگروه ناظر بر قراردادها تمامی باشگاه‌های لیگ برتری نظارت می‌کند و همه آن قراردادها را مورد ارزیابی و بازبینی قرار می‌دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره