نماد آخرین خبر

هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هیچ‌کس چهره دروازه‌بان خیبر را ندید!

ورزش 3/مصاف سپاهان و چادرملو در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم در یک بازی پر از حاشیه و پر از اتفاقات جور و واجور با گل ثانیه‌های پایانی جواد آقایی‌پور به سود مورایس و شاگردانش تمام شد تا در هفته‌ای که تراکتور، پرسپولیس و استقلال متوقف شدند، سپاهان سه امتیاز مهم را کسب کند و بار دیگر در صدر جدول قرار بگیرد.
این پیروزی اگرچه هر طور شده بود برای سپاهان رقم خورد، اما اصلاً ساده نبود و بارها حملات این تیم به ویژه در نیمه دوم توسط تونی باتیستا؛ سنگربان برزیلی خیبری‌ها که شب درخشانی را تجربه کرد، دفع شد و به تور دروازه نرسید.
نکته عجیب اما نوع تصویربرداری و کارگردانی این مسابقه حساس بود که هیچ شباهتی به مسابقات سطح اول اروپا که هر روز از شبکه سوم و ورزش سیما پخش می‌شود، نداشت و مخاطبان تلویزیونی نه تنها کیفیت مطلوبی در گیرنده‌های خود دریافت نمی‌کردند که حتی کارگردان تلویزیونی با وجود درخشش چندباره باتیستا یک‌بار هم روی صورت او زوم نکرد.

مصاف سپاهان و خیبر با پیروزی مورایس و شاگردانش تمام شد اما این دیدار جذاب و تماشایی که اولین دیدار تاریخ لیگ برتر برای خیبر در خرم آباد بود، کاستی‎‌های زیادی داشت که امیدواریم در آینده نسبت به برطرف شدن این مشکلات اقدام شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره