نماد آخرین خبر

سه گل در پنج دقیقه؛ سیتی رحم نمی‌کند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سه گل در پنج دقیقه؛ سیتی رحم نمی‌کند

ورزش 3/منچسترسیتی انتقام گل زودهنگام مقابل ایپسویچ تاون را خیلی زود گرفته و از حریفش پیش افتاده است.
در بازی هفته دوم لیگ برتر انگلیس امروز سیتی از باشگاهی که به تازگی راهی لیگ برتر شده میزبانی می‌کند که خیلی زود پرگل و جذاب دنبال شد.
در دقیقه 7 اسمودیکس موفق شد روی پاس به پشت مدافعان، با سرعت به سمت دروازه سیتی حرکت کند و ضربه او با وجود واکنش ادرسون از بین پاهای این دروازه‌بان عبور کرده و به گل تبدیل شود.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا خیلی زود اقدام به تغییر نتیجه بازی گرفت و روی دروازه حریفش فشار وارد کرد تا اینکه دقیقه 11 یک ضربه پنالتی به دست آورد.
در دقیقه 12 ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و موفق شد با ضربه زمینی به سمت راست دروازه‌بان، برخلاف شیرجه او، بازی را به تساوی بکشاند.

بعد از این گل، پرس از جلوی بازیکنان سیتی بیشتر شد و تنها دو دقیقه پس از گل تساوی به دومین گل دست پیدا کردند. ساوینیو پس از پاس به عقب مدافعان ایپسویچ تاون به سمت دروازه حرکت کرد و با فشار روی دروازه‌بان موفق شد توپ را از او دریافت کند.
ساوینیو در حالتی که تعادل کافی نداشت، این توپ را با پاس کوتاه به کوین دی‌بروینه رساند که هافبک بلژیکی در دقیقه 14 با ضربه ساده پای چپ دروازه خالی حریف را باز کرد.

دی‌بروینه تنها دو دقیقه پس از گلزنی خود موفق شد یک‌بار دیگر در نقش پاسور درخشان گواردیولا ظاهر شود و مقدمات گلزنی هالند را فراهم کند.

روی ارسال او به فضای پشت مدافعان ایپسویچ تاون، هالند با دروازه‌بان که از دروازه خارج شده بود تک به تک شد، توپ را از کنار او عبور داد و سپس با ضربه پای چپ گل سوم را به ثمر رساند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره