نماد آخرین خبر

مُشت و فریاد، پاسخ ساکت به بی‌احترامی‌ها!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مُشت و فریاد، پاسخ ساکت به بی‌احترامی‌ها!

ورزش 3/ساکت الهامی بعد از شکست در هفته اول لیگ برتر مقابل فولاد، هرگز دوست نداشت دومین شکست متوالی را در اراک تجربه کند و وقتی تیمش مقابل آلومینیوم یک بر صفر عقب افتاد همه کار انجام داد تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود بازی را برگرداند.
تلاش‌های الهامی و سایر اعضای نساجی برای رسیدن به گل تساوی در ثانیه‌های واپسین بازی جواب داد و در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی محمد عباس‌زاده که به عنوان یار تعویضی به زمین رفته بود، گل تساوی را با ضربه سری زیبا زد.
گل عباس‌زاده به آلومینیوم اراک باعث شد الهامی در کنار زمین شادی عجیب و غریبی را به نمایش بگذارد. سرمربی نساجی با مشت‌های گره کرده و فریادهای بلند و کرکننده خوشحالی‌اش را بابت این گل نشان داد.

الهامی در طول بازی دیروز به واسطه شعارهایی که برخی تماشاگرنماها علیه او سر دادند و بی‌احترامی‌‌هایی که شنید، فشار زیادی را تحمل کرد و بعد از گل تساوی به نوعی با این شادی عجیب و فریادهای بلند خود می‌خواست فشار را از روی خودش بردارد.
سرمربی نساجی با یک امتیازی که تیمش از بازی سخت بیرون از خانه با آلومینیوم به دست آورد، حالا با خیال آسوده‌تری به کارش ادامه می‌دهد و بی‌شک با شرایط بهتری شاگردانش را آماده مسابقه خانگی با گل‌گهر سیرجان در هفته سوم لیگ برتر خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره