نماد آخرین خبر

مالک خیبر: ما صدرنشین واقعی لیگ برتریم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مالک خیبر: ما صدرنشین واقعی لیگ برتریم

ورزش 3/مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد، در گفتگویی با خبرنگار ما با تمجید از تیمش گفت: با احترام به تمام دوستان و اهالی فوتبال، به نظر من خیبر صدرنشین واقعی لیگ برتر است. اگر دیروز VAR دیروز هر دو گل سپاهان مردود اعلام می‌شد و در این مورد هیچ بحثی وجود ندارد. ما بازی خوبی کردیم و به اذعان خود سپاهانی‌ها، آنها را تحت فشار قرار دادیم‌.
او با تاکید بر اینکه خیبر مستحق سه امتیاز مسابقه بود، گفت: از نظر خودم ما برنده این بازی هستیم و امروز می‌توانستیم با ۶ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باشیم که در هر صورت مسائل مربوط به داوری این پیروزی را از ما گرفت. اگر VAR بود قطعا این شکست برای ما ثبت نمی‌شد و من تردیدی نداشتم که میتوانستیم در این بازی برنده شویم.
عبدی با اشاره به اظهارات مورایس عنوان کرد: از حرف‌های آقای مورایس در پایان بازی مشخص بود که از نمایش خیبر راضی و شگفت‌زده بوده است. برای ما که یک تیم تازه وارد به لیگ برتر هستیم بسیار خوشایند است که چنین نمایشی ارائه دادیم که تیمی مثل سپاهان با آنهمه ستاره را تحت تأثیر قرار دادیم.

او ادامه داد: من برای تیم سپاهان، سرمربی و بازیکنان آنها احترام ویژه قائلم و امیدوارم که در ادامه مسیر موفق باشند اما به نظرم در این بازی تیم ما شایستگی بیشتری برای کسب نتیجه پیروزی داشت. بچه‌های ما شجاعانه مقابل ستاره‌های نامدار و باتجربه سپاهان بازی کردند و این برای من بسیار بسیار امیدوارکننده و مایه افتخار است.
عبدی در پایان گفت: البته ما به این قانع نمی‌شویم و مسیر خیلی طولانی برای آنچه را که در ذهن داریم، پیش روی خود می‌بینیم. دوست دارم از تمام هوادارانی که در این بازی هم از تیممان حمایت کردند تشکر کنم. این تیم متعلق به تمام لرهای عزیز و البته هرکسی است که از فوتبال زیبا لذت می‌برد. امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم به اهدافمان دست پیدا کنیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره