نماد آخرین خبر

خوشحالی عمیق بازیکنی که استقلالی نشد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خوشحالی عمیق بازیکنی که استقلالی نشد

ورزش 3/فصل گذشته مهدی تیکدری بیشتر در پست دفاع راست برای سرمه‌ای پوشان سیرجانی به میدان می‌رفت، اما در فصل جدید با حضور مهدی تارتار شرایط برای این بازیکن بهتر شده و سرمربی جدید سرمه‌ای پوشان حساب ویژه‌ای روی توانایی‌های این بازیکن باز کرده و یک خط جلوتر از او بهره می‌برد.
تیکدری به مانند بازی اول در مصاف با استقلال خوزستان نیز در ترکیب اصلی گل‌گهر قرار گرفته بود و با توجه به حضور در پست وینگر راست، با آزادی و فراع بال بیشتری در حملات شرکت می‌کرد. جالب اینکه تیکدری در فاز دفاعی هم فعال بود و چندین مرتبه با دخالت‌های به موقع خود و با قطع توپ از شکل‌گیری حمله تیم استقلال خوزستان جلوگیری کرد.

البته تیکدری در این مسابقه بدشانس بود و اگر کمی شانس با او یار بود ضربه مهارناپذیر او که تیرک دروازه استقلال خوزستان را به شدت لرزاند، به تور دروازه می‌چسبید تا او برای گلزنی بیشتر از دو هفته منتظر نماند.
به تیکدری قرار بود یکی از خریدهای نکونام باشد، اما این انتقال رقم نخورد تا حالا او با شماره 10 در دسترس مهدی تارتار باشد و امیدوار باشد به مانند گذشته با درخشش در ترکیب سرمه‌ای پوشان به اردوی تیم ملی هم برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره