نماد آخرین خبر

فلیک دستور داد؛ مدافع محبوب ژابی را بخرید

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فلیک دستور داد؛ مدافع محبوب ژابی را بخرید

ورزش 3/هانسی فلیک امروز در نشست خبری خود گفت که در روزهای اخیر بازیکنانی از بارسا جدا شده‌اند و او برای حفظ سطح رقابتی تیم به بازیکنان جدید نیاز دارد. فلیک البته گفت که از داشته‌هایش راضی است ولی مشخص بود که از خریدهای جدید استقبال خواهد کرد. این در حالی است که بارسا مشکلات مالی فراوانی دارد. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد بازگشت اریک گارسیا به خیرونا شنیده می‌شود. او در دو بازی اخیر بارسا در ترکیب ثابت نبود در حالی که فصل قبل در خیرونا فیکس بازی می‌کرد. اسپورت نوشته است که فلیک به گارسیا اطلاع داده که در ایده‌های تاکتیکی او جای ثابت ندارد.
به گزارش اسپورت، در صورتی که اریک گارسیا بارسا را ​​ترک کند، بارسا به دنبال مدافع میانی بایرلورکوزن خواهد رفت. قرارداد تاه در سال 2025 به پایان می‌رسد و او می‌تواند با مبلغی حدود 20 میلیون یورو از تیم آلمانی جدا شود. این در حالی است که مدت‌هاست تاه مورد نظر بایرن نیز قرار دارد.
اگر اریک سرانجام برود، بارسا گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی او بررسی خواهد کرد و یکی از آنها جاناتان تاه است که فلیک از قبل او را می‌شناسد. تاه در تیم ملی آلمان زیر نظر فلیک بازی کرده و این دو شناخت خوبی از هم دارند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره