نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

تکذیب خبرسازی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکذیب خبرسازی درباره تغییر مدیریت باشگاه استقلال

ورزش 3/صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه با تغییر وزیر نفت، احتمال افزایش تغییرات در هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال افزایش یافته که اکنون و با انتشار اطلاعیه‌ای مشترک از سوی هلدینگ و باشگاه، این موضوع تکذیب شد.
در این اطلاعیه آمده است:
در پی انتشار خبری در یکی از رسانه‌های ورزشی در خصوص شمارش معکوس برای تغییر مدیریت باشگاه استقلال، روابط عمومی باشگاه استقلال با تکذیب این خبر، رسانه‌ها را به حفظ اخلاق و اصول رسانه‌ای دعوت کرد.
در ادامه این اطلاعیه آمده است: هلدینگ خلیج فارس که با وزیر محترم نفت، جناب آقای مهندس پاک‌نژاد، همراهی و همکاری کامل دارد، توانسته در فصل جدید لیگ برتر کمک قابل توجهی به تقویت تیم، رفع مشکلات مالی و برطرف کردن بخش قابل توجهی از دغدغه هواداران تیم پرافتخار استقلال بکند و این تیم در آرامش و اقتدار این فصل را آغاز کرده است.
با توجه به حمایت همه جانبه هلدینگ خلیج فارس از تیم استقلال و تمرکز این هلدینگ و مدیریت باشگاه برای حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا و همچنین رقابت‌های داخلی تاکید می‌شود که تغییر مدیریت باشگاه استقلال که به تازگی از سوی هیئت مدیره جدید منصوب شده، اساساً در دستور کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیست و این خبرسازی‌های جعلی با هدف برهم زدن تمرکز بازیکنان و تضعیف تیم صورت می‌گیرد.

 
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره