نماد آخرین خبر

فرانسه، زبان دوم در باغ فردوس اصفهان!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فرانسه، زبان دوم در باغ فردوس اصفهان!

ورزش 3/باشگاه سپاهان در سکوت خبری و در حالی که مدیران این باشگاه در تلاش برای افزایش سقف بودجه هستند از جذب یک بازیکن دیگر پرده برداشتند؛ بازیکنی که قرار است در بخش هجومی به کمک تیم مورایس بیاید.
بوبکر کامارا بازیکنی موریتانیایی و زاده فرانسه جدید سپاهان است که تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشته و به زودی با قراردادی رسمی به جمع طلایی پوشان فوتبال ایران اضافه خواهد شد. او اگر برای تیم ملی موریتانی به میدان می‌رود اما در فرانسه و در شهری نزدیک پاریس متولد شده است.
پیش از بوبکر کامارا نیز مدیران باشگاه سپاهان با استیون انزونزی توافق کرده بودند؛ هافبکی که در فرانسه و در شمال پاریس متولد شده و برای تیم ملی این کشور در جریان جام جهانی 2018 نیز به میدان رفت.

اما فرانسوی دیگر سپاهان هم برایان دابو است که در ابتدای لیگ بیست و سوم به اردوی طلایی پوشان اضافه شد و حسابی با فرهنگ ایران وفق پیدا کرده و دوستانی صمیمی در اصفهان و در جمع بازیکنان سپاهان دارد. دابو هم متولد مارسی است و البته برای تیم ملی بورکینافاسو به میدان می‌رفت.
دابو بازیکنی بود که برای جذب انزونزی تلاش زیادی کرد و هیچ بعید نیست که مشورت‌های او منجر به جذب کامارا هم تیمی سابقش در آریس یونان شده باشد.

هر چه هست این سه بازیکن گروه ویژه‌ای در اردوی سپاهان خواهند ساخت و حرف‌های دورهمی خودشان را دارند تا استفاده از زبان فرانسوی به بخشی جدایی ناپذیر از تمرینات و مسابقات تیم فوتبال سپاهان بدل بشود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره