نماد آخرین خبر

پاسخ یحیی به استقلالی‌ها؛ ورود به فولاد آره نا ممنوع!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ یحیی به استقلالی‌ها؛ ورود به فولاد آره نا ممنوع!

ورزش 3/سرمربی فولاد خوزستان واکنش جالبی به میزبانی استقلال خوزستان از استقلال تهران در فولادآرنا نشان داد.پاسخ یحیی به استقلالی‌ها: ورود به فولادآرنا ممنوع!

 بعد از اعتراض های گسترده باشگاه فولاد خوزستان به برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه مدرن فولاد انتظار می‌رفت که ورزشگاه دیگری برای میزبانی از این مسابقه در هفته سوم در نظر گرفته شود.

با وجود مسائل مطرح شده اما مشخص شد که سازمان لیگ رای به برگزاری بازی استقلال خوزستان و استقلال تهران داده است. در این خصوص حواشی تا جایی پیش رفت که باشگاه فولاد طی بیانیه‌ای عجیب اعلام کرد هواداران این تیم از سرمربی استقلال تهران(جواد نکونام) دل خوشی ندارند و راضی به حضور او در فولادآرنا نیستند.

بیانیه فولادی‌ها با واکنش باشگاه استقلال مواجه شد؛ باشگاه استقلال در بیانیه خود آورد که خوزستان خانه دوم همه استقلالی‌ها است و به این شیوه به بیانیه فولاد واکنش نشان داد.

حالا اما یحیی گل‌محمدی سرمربی فولادی‌ها نیز به این ماجرا ورود کرده و با یک استوری اینستاگرامی پاسخ استقلالی‌ها را داده است!

سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی فولاد خوزستان با انتشار تصویری از ورزشگاه زیبای شهدای فولاد در صفحه شخصی خود استیکر  «ورود ممنوع» را روی آن قرار داده تا به این شکل واکنش نشان بدهد.

به نظر می‌رسد جنجال‌های میزبانی استقلال خوزستان از جواد نکونام و شاگردانش در ورزشگاه اختصاصی فولاد ادامه‌دار باشد و باید دید در نهایت چه تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره