نماد آخرین خبر

مانچینی: شاید با ایتالیا قهرمان جام جهانی شوم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مانچینی: شاید با ایتالیا قهرمان جام جهانی شوم!

ورزش 3/ روبرتو مانچینی که دلتنگ تیم ملی فوتبال ایتالیاست، می‌گوید تیم ملی فوتبال عربستان با توجه به اهمیتی که برای مسئولان این کشور دارد، در مسیر رشد قرار گرفته است.
مانچینی، سرمربی سابق ایتالیا، در مصاحبه با ایل جیورناله، درباره نقش جدید خود در عربستان سعودی و موارد دیگر صحبت کرد.
او درباره روند همکاری با تیم ملی عربستان گفت: "فکر می‌کنم کار خوبی انجام می‌دهیم. به زودی، در 10 و 15 سپتامبر، دور دوم راهیابی به جام جهانی را برگزار خواهیم کرد. این آسان نخواهد بود چون ما با یک گروه بسیار قوی رقابت می‌کنیم، اما تمام قدرت، تعهد و عزم خود را برای رسیدن به جام جهانی به کار می‌گیریم."
آیا فوتبالی که انتظار داشتید را در عربستان پیدا کردید؟
می‌دانستم که این فوتبال مانند فوتبال اروپا نیست و قبل از رفتن این را می‌دانستم. همچنین به لطف بسیاری از بازیکنان اروپایی که برای بازی به اینجا آمده‌اند، ماه به ماه شرایط تغییر می‌کند. سطح فوتبال بالا رفته و مطمئنم که با توجه به جام ملت‌های آسیا که در عربستان برگزار می‌شود و همچنین جام جهانی 2034، بهتر خواهد شد.

مدیریت تیم ملی چطور؟
وزیر ورزش عربستان و رئیس جمهور هم بسیار شایسته هستند و هم به تیم نزدیک هستند. توجه و تمایل زیادی برای رشد فوتبال عربستان و کسب چند جام مهم وجود دارد.
ایتالیا در سال 2021 قهرمان اروپا شد، امسال در یورو خیلی بد حذف شد. چه چیزی در این سه سال تغییر کرده است؟
واضح است که ما خود را در مقابل یک تیم ملی پر از بچه‌های کمی جوان‌تر دیدیم که با آن‌ها به مراحل پایانی لیگ ملت‌ها رفته بودیم و آلمان و انگلیس را شکست دادیم.
ناکامی در راهیابی به جام جهانی با تیم ملی ایتالیا چقدر برای شما سنگین است
این روی من بسیار سنگینی می‌کند چون می‌توانستیم در جام جهانی تاثیر خوبی داشته باشیم. ندیدن تیم ملی ایتالیا، قهرمان جام ملت‌های اروپا، خیلی به من آسیب زد.
دلت برای نیمکت تیم ملی ایتالیا تنگ شده؟
البته، چون موقعیت ایده‌آل من بود. مربیگری در تیم ملی ایتالیا برای من افتخار و امتیاز بزرگی بود. همه چیز همیشه آنطور که شما انتظار دارید پیش نمی‌رود، اما امروز تعهد مطلق من به تیم ملی عربستان سعودی است. اما چه کسی می‌داند، شاید روزی بتوانیم دوباره با هم جام جهانی را ببریم!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره