نماد آخرین خبر

خامس بهتر از مسی و هم‌تراز با مارادونا در ناپولی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خامس بهتر از مسی و هم‌تراز با مارادونا در ناپولی!

ورزش 3/خامس رودریگز روز گذشته به صورت رسمی به رایو وایه‌کانو پیوست تا بار دیگر در لالیگا بازی کند. هنوز سوالات زیادی در مورد آنچه بین طرفین برای رسیدن به چنین قرارداد غیرمنتظره‌ای رخ داده، وجود دارد.
رائول مارتین پرسا، رئیس باشگاه، به حواشی این انتقال اشاره کرد. خامس یکی از بازیکنان قابل توجه کوپا آمه‌ریکا بود که تا فینال هم پیش رفت اما مغلوب آرژانتین شد. او علاقه داشت دوباره در فوتبال اروپا بازی کند و از میان پیشنهاداتی که داشت، وایه‌کانو را انتخاب کرد.
رئیس باشگاه وایه‌‌کانو با کادنا کوپه اسپانیا مصاحبه کرد و احتمال حضور این بازیکن در بازی سه شنبه 27 آگوست برابر بارسلونا را رد کرد.
او در مورد احتمال حضور خامس در بازی مقابل بارسلونا گفت: "خامس امروز تمرین کرد. چیزی که خامس و بزرگترین فضیلت او را مشخص می‌کند ضربه زدن به توپ با پای چپش است اما از زمانی که او در کوپا آمه‌ریکا در میامی بازی کرد، تنها 5 هفته گذشته است. او در تعطیلات بوده، خودش تمرین کرده و خیلی آماده نیست. با ریسک کردن برای یک بازی، یک فوتبالیست مهم را در معرض خطر قرار نمی‌دهیم."

او سعی داشت از این بازیکن به شیوه جالبی تعریف کند و گفت: "چیزی تاریخی برای رایو به دست آمده و بهترین بازیکن کوپا آمه‌ریکا، به ما ملحق شده است. تیمی متواضع اما بلندپرواز مانند ناپولی‌ 38 سال پیش، که موفق شد دیه‌گو مارادونا را به خدمت بگیرد. چنین چیزی برای ما قبلاً هرگز به دست نیامده بود، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تأثیر خامس مانند مارادونا در ناپولی‌ خواهد بود یا خیر."

رئیس وایه‌کانو سپس خامس را با مسی مقایسه کرد و گفت: "لذت بردن از جذب بازیکنی مانند او باعث افتخار است، او در اوج دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. او یک ماه پیش بهترین بازیکن کوپا آمه‌ریکا بود، جلوتر از لیونل مسی به این افتخار دست پیدا کرد. آیا من خامس را به مسی ترجیح می‌دهم؟ چیزی که به شما می‌گویم این است که کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند که او نسبت به مسی بازیکن مهمتری است، پس نظر من هم این است اما احمقانه خواهد بود که در مورد آنچه مسی در دو دهه گذشته انجام داده، بحث کنیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره