نماد آخرین خبر

وینیسیوس: عربستانی‌ها حاضرند مبلغ 500 میلیون یورو برای من پرداخت کنند

منبع
فارس
بروزرسانی
وینیسیوس: عربستانی‌ها حاضرند مبلغ 500 میلیون یورو برای من پرداخت کنند

فارس/وینیسیوس در مصاحبه با آس اسپانیا اظهار داشت: همیشه آرزوی من این بود در مادرید بازی کنم و اکنون هر لحظه از حضورم در این تیم را به عنوان لحظه‌ای خاص تجربه می‌کنم. همه بازیکنان می‌خواهند با بهترین تیم دنیا برنده شوند، در کنار بهترین‌ها بازی کنند و در فینال‌های مهم گل بزنند. من فقط 24 سال دارم و می‌خواهم مدت زیادی به این شکل ادامه دهم.
وینیسیوس افزود: عربستان اخیراً پیشنهاداتی داده و حتی گفته شده که حاضرند مبلغ 500 میلیون یورو برای من پرداخت کنند و دستمزد بسیار بالایی نیز به من پیشنهاد کنند. اما من همچنان تمرکز خود را بر روی تیم سفیدپوش رئال مادرید گذاشته‌ام و به ادامه بازی در این تیم فکر می‌کنم.
وینیسیوس ادامه داد: هر سال هدف ما این است که تمام عناوینی که می‌توانیم را بدست آوریم. ابتدا لیگ قهرمانان که سخت‌ترین رقابت است، سپس لیگ و بعد از آن جام حذفی. هر کدام از این رقابت‌ها فشار خاص خود را دارند، به خصوص لیگ قهرمانان که همیشه رئال مادرید خواهان قهرمان شدن در آن است.
ستاره برزیلی رئال مادرید خاطرنشان کرد: تیم از مدت‌ها پیش بسیار قوی بوده و اکنون با ورود امباپه، همه می‌گویند که مادرید می‌تواند غیرقابل مهار شود. در حال حاضر، باید بهترین تمرینات را انجام دهیم و سعی کنیم هر چه سریع‌تر با هم هماهنگ شویم. من سبک بازی امباپه را دوست دارم، او بازیکن فوق‌العاده‌ای است


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره