نماد آخرین خبر

خداحافظی احساسی مرینو؛ سوسیداد همیشه در قلبم می‌ماند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خداحافظی احساسی مرینو؛ سوسیداد همیشه در قلبم می‌ماند

ورزش 3/میکل مرینو؛ هافبک ملی پوش اسپانیایی، امروز با قراردادی 4 ساله از رئال سوسیداد به آرسنال پیوست.
مرینو می‌گوید که همیشه به داشتن رئال سوسیداد در قلبش افتخار خواهد کرد، چون به لطف شش سال حضور در این تیم به تیم ملی رسید و اکنون هم راهی آرسنال شده است.
مرینو از طریق اکانت اینستاگرام خود از رئال سوسیداد و طرفدارانش خداحافظی کرد. مرینو نوشت: "سلام رئال سوسیداد، برای من سخت است که برای شما چیزی بنویسم. برای باشگاه، کارکنان و همکاران، برای هواداران. شش سال است که با هم هستیم، خانواده من و خانه من هستید. من اینجا رشد کرده‌ام، هم از نظر حرفه‌ای و هم از نظر تجربی، شما از من حمایت کردید و این به لطف یکایک شما بوده است.

شما من را در تحقق رویاهایم همراهی کردید. معرفی خودم به عنوان بازیکن دسته اول، بازی در اروپا، ملی‌پوش بودن، بازی در لیگ قهرمانان و افتخار بستن بازوبند باشگاهی مانند رئال سوسیداد. پس ممنونم، ممنون که به من کمک کردید، به من فشار آوردید و همیشه من را به جلو هل دادید. ممنون که از روز اول باعث شدید احساس کنم یکی از شما هستم. امیدوارم که برای شما جبران کرده باشم، حتی اگر تنها بخشی کوچک از آنچه به من داده‌اید باشد. اگر امروز اینجا هستم به خاطر شما هم هست.
در آخر، می‌خواهم از کار بزرگی که تمامی اعضای باشگاه هر روز انجام می‌دهند، قدردانی کنم. هم‌تیمی‌هایم، ایمانول و کادری که ما را همراهی می‌کنند، در این 6 سال یکی از موفق‌ترین دوره‌های تاریخ باشگاه را رقم زدند. مرحله جدیدی را شروع می‌کنم، اما همیشه احساس غرور و خوشبختی می‌کنم که شما را در قلبم نگه دارم. من با احساسات مختلط در قلبم از اینجا می‌روم. از یک طرف غم و اندوه برای پشت سر گذاشتن چنین مرحله شگفت‌انگیزی از زندگی‌ام. و از سوی دیگر، آرامش، برای داشتن این احساس که همه چیز را شکل می‌دهد."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره