نماد آخرین خبر

ستاره مطرح استقلال علیه شایعات بزرگ

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره مطرح استقلال علیه شایعات بزرگ

ورزش 3/مهرداد محمدی که به سوژه روز فوتبال ایران تبدیل شده بود، در تمرین امروز حضور یافت.
مهرداد محمدی طی دو روز اخیر، در صدر اخبار فوتبال ایران قرار گرفت. باشگاه استقلال برای اینکه بتواند فضای خالی در سقف بودجه خود ایجاد کند، با محمدی به توافق رسید تا قرارداد او را فسخ کرده و این بازیکن موقتا از لیست تیم خارج شود.
در واقع محمدی تا پایان 6 جلسه محرومیتی که با حکم کمیته انضباطی باید سپری کند، از لیست تیم خارج می‌شود و پس از اینکه دوران محرومیت او تمام شد، استقلالی‌ها یک بار دیگر نام این ستاره خود را وارد لیست می‌کنند.
از روز گذشته و با اعلام خبر کنار گذاشته شدن مهرداد محمدی از لیست استقلال، شایعات زیادی درخصوص او شکل گرفت که مهم‌ترین آن، تمایل پرسپولیس به جذب این بازیکن بود. حضور برادر مهرداد یعنی میلاد در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، این شایعه را تقویت کرد.

اما مهرداد محمدی با حضور خود در تمرین امروز استقلال، به تمامی این شایعات پایان داد. او با روحیه‌ای بالا و انگیزه‌ای دوچندان در تمرینات شرکت کرد و نشان داد که همچنان خود را به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم می‌بیند. مهرداد با لبخندی بر لب و انگیزه‌ای فراوان، به کار خود ادامه داد و مشخص بود که به هیچ وجه قصد ترک استقلال را ندارد. این حضور به موقع محمدی در تمرینات باعث شد تا نگرانی‌ها در مورد آینده او در جمع آبی‌پوشان به طور کامل رفع شود.

مدیران باشگاه استقلال نیز با اطمینان خاطر از این موضوع که مهرداد محمدی جایی نمی‌رود، به هواداران اطمینان دادند که همه چیز تحت کنترل است و برنامه‌ای برای حفظ این ستاره دارند. در واقع، فسخ موقت قرارداد محمدی با هماهنگی کامل و برای ایجاد فضای لازم جهت ثبت نام گوستاوو بلانکو انجام شده بود و هیچ نیتی برای جدا کردن او از تیم وجود ندارد. اکنون، با بازگشت محمدی به تمرینات، مشخص شد که تمام این اقدامات فقط برای تقویت تیم و بهبود شرایط استقلال در فصل جاری بوده است.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره