نماد آخرین خبر

هشدار رقیب رئال: بخاطر حضور امباپه وسوسه نشوید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هشدار رقیب رئال: بخاطر حضور امباپه وسوسه نشوید!

ورزش 3/باشگاه لاس پالماس به هواداران خود هشدار داده است که بلیت‌های فصلی خود را به دلیل افزایش قیمت‌شان در آستانه بازی خانگی مقابل رئال مادرید نفروشند!
پنجشنبه شب در چارچوب هفته سوم لالیگا، رئال مادرید در دیداری خارج از خانه به مصاف لاس پالماس می‌رود. مادریدی‌ها با جذب کیلیان امباپه و حضور بازیکنانی مانند جود بلینگام و وینیسیوس جونیور، تیمی جذاب و دیدنی را تشکیل داده‌اند که دیدنش از نزدیک برای هر هواداری یک آرزو لست.
کیلیان امباپه که در پنجره نقل و انتقالات کنونی به رئال آمده، در بازی‌های خارج از خانه توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این وضعیت به حدی رسیده که فروش مجدد بلیط‌های لاس پالماس به شدت افزایش یافته است و حتی هوادارانی که از قبل بلیط فصلی خریده‌اند، وسوسه شده‌اند که آن را به قیمت‌های غیرقابل باوری بفروشند.

این شرایط باعث شده که لاس پالماس به دارندگان بلیط‌های فصلی خود هشدار دهد که بلیط‌های‌شان را نفروشند و در صورت ثابت شدن فروش بلیط، آن هوادار با محرومیت‌هایی مواجه خواهد شد.
لاس پالماس به هواداران خود خاطرنشان کرده است که فروش بلیط‌های خود به دیگران می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند و از آن‌ها خواسته است که از این کار خودداری کنند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید