نماد آخرین خبر

جناب‌زاده: امیدواریم جودوکاران در آسیا رو سفیدمان کنند

منبع
فارس
بروزرسانی
جناب‌زاده: امیدواریم جودوکاران در آسیا رو سفیدمان کنند

فارس/سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان گفت: امید داریم که بتوانیم روسفید از این مسابقات بیرون بیاییم و بچه‌ها بتوانند ارزش‌های خودشان را به نمایش بگذارند.
محمد جناب زاده سرمربی تیم ملی جودو نوجوانان پسران از شرایط تیم ملی جودو نوجوانان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا که از هشتم شهریورماه به میزبانی کره جنوبی آغاز خواهد شد، گفت: پیش از اعزام به کره جنوبی ما پنج مرحله اردوی تمرینی و آماده سازی را پشت سرکذاشتیم و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدیم. طبق برنامه ریزی برای تقویت پایه های جودو تصمیم گرفته شده که برترین ها را به قهرمانی آسیا اعزام کنیم و نفرات دوم که به قهرمانی آسیا اعزام نمیشوند به تورنمنت معتبر کاپ آزاد آسیا اعزام شوند. 
وی در ادامه افزود: مسابقات کاپ آسیا در تقویم فدراسیون جهانی است و جز مسابقات کاپ های برتر آسیا است. مسولان فدراسیون جودو حمایت خوبی از رده های نوجوانان میکنند و امیدواریم با برنامه های تدارکاتی که برای نوجوانان داریم انشالله به زودی شاهد موفقیت جودو ایران باشیم و در آسیا دوباره جودوکاران کشورمان خودشان را نشان دهند و در سال های بعد در رده های سنی بعدی موفق باشند.
جناب زاده در ادامه افزود: نوجوانان اعزامی به قهرمانی آسیا پنج شنبه و جمعه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.امید داریم که بتوانیم رو سفید از این مسابقات بیرون بیاییم و  بچه ها بتوانند ارزش های خودشان را به نمایش بگذارند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان، خاطرنشان کرد: برای آماده کردن جودوکاران به سطح بالا، ما مدت زمان زیادی را نیاز داریم، جودو یک رشته  ای است که بازدهی آن یک‌ مقدار طولانی است؛ به همین دلیل با برنامه ریزی های بلند مدت که انجام می شود انشالله جودو ایران دوباره به اوج  برسد و به آن جایگاه واقعی خود در آسیا و جهان برسد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید