نماد آخرین خبر

سپاهان بوی رئال مادرید گرفت!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سپاهان بوی رئال مادرید گرفت!

ورزش 3/عکس‌هایی از تمرین روز گذشته مورایس توسط رسانه سپاهان منتشر شده که همه را در فضای مجازی به تعجب وا داشته است.
درباره مربی‌ای صحبت می‌کنیم که پیش از هر چیزی با آرامش و خونسردی‌اش در فوتبال ایران شناخته می‌شود؛ مردی که حتی در سخت‌ترین روزهای فصل گذشته با تمام حواشی عجیب و غریبی که برای تیمش در لیگ داخلی و آسیا ایجاد شد، تنها یک مرتبه مقابل شمس آذر از کوره در رفت و حتی وقتی هواداران سپاهان در روزهای دشوار فصل گذشته که تیم نتیجه نمی‌گرفت علیه عزیزترین فرد زندگی‌اش شعار دادند اعتراضی نکرد و ترجیح داد سکوت کند.
مورایس حالا به سومین سال حضور در ایران رسیده و پیوندش با این کشور قدیمی خاورمیانه با توجه به ازدواجی که داشته، ابدی خواهد بود. او در سال اول نتایج درخشانی با طلایی‌پوشان فوتبال ایران کسب کرد، اما تساوی مقابل ملوان آنها را به مانند استقلال که فصل گذشته با تساوی در شمال، مقابل نساجی قهرمانی را از دست دادند، از جام دور کرد. در جام حذفی هم آنها به پرسپولیسی باختند که در پایان قهرمان شد.
سال گذشته سپاهان با مورایس فوق‌العاده شروع کرد، اما حواشی‌ای که پیرامون تیم ایجاد شد آنها را از میانه مسابقات به بحران برد و تا هفته‎‌های پایانی فرصت بلند شدن پیدا نکردند. البته که مورایس در همین روزهای سخت هم تمرکزش را روی جام حذفی گذاشت و موفق به کسب اولین جام خود در ایران شد.

حالا و در سال سوم مورایس، پس از بازماندن تیمش از صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان تنها به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر و البته موفقیت در دو جام دیگر (جام حذفی و سطح دوم رقابت باشگاهی قاره) فکر می‌کند و به خوبی می‌داند با توجه به تقویت استقلال و تراکتور و مدعی بودن همیشگی پرسپولیس، چه فصل سختی در انتظار او و شاگردانش برای رسیدن به موفقیت است.

در این شرایط و در حالی که مدیران باشگاه سپاهان با جذب انزونزی و کامارا رفته‌رفته شرایط را در اردوی تیم بهبود می‌بخشند، تصاویری از تمرین سپاهان منتشر شده که پیش‌تر نظیرش را ندیده بودیم؛ قاب‌هایی که مورایس را به یاد دوران کوتاه بازیگری کفش ورزشی به پا کرده و در حالی که ستاره بزرگی نظیر انزونزی در پشت تصویر او متحیر شده، در حال تکل بستن برای گرفتن و یا دور کردن توپ است.

مورایس در سال سوم برای موفقیت خیز برداشته و با حل شدن مشکل ثبت قرارداد 4 بازیکن تیم که هنوز کارت بازی ندارند، دیگر می‌تواند تمام تمرکزش را روی کسب سه گانه‌ای که پیش روی او و شاگردانش قرار دارد، معطوف کند؛ اتفاقی که دور از دسترس نیست و اگر رقم بخورد نام این مربی را در تاریخ باشگاه اصفهانی تاریخ‌ساز و ماندگار خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره