نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

رایو وایه‌کانو ۱-۲ بارسا؛ هت‌تریک پیروزی‌های حداقلی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رایو وایه‌کانو ۱-۲ بارسا؛ هت‌تریک پیروزی‌های حداقلی

ورزش 3/بارسلونا در دیداری خارج از خانه، با گل پیروزی دنی اولمو، رایو وایه‌کانو را با نتیجه ۲-۱ شکست داد.
در چارچوب هفته سوم لالیگا، بارسلونا در خانه رایو وایه‌کانو به مصاف این تیم رفت. شاگردان هانسی فلیک در دو بازی ابتدایی توانستند به پیروزی برسند و هر شش امتیاز ممکن را کسب کنند. آنها در بازی امشب در حالی‌که در نیمه اول با یک گل شکست خوردند، در نیمه مربیان توانستند به بازی برگردند و با گل دنی اولمو در اولین بازی‌اش برای این تیم، به پیروزی دست یابند.
بازی پایاپای آغاز شد و در اولین حملات میزبان توانست دروازه بارسا را باز کند. روی حرکتی از سمت راست، پاس دی فروتوس در محوطه جریمه به اونای لوپز رسید و او موفق شد دروازه تراشتگن را بگشاید.

پس از این گل شاگردان فلیک که نمایش خوبی از خود ارائه نمی‌دادند جلو کشیدند و برای تغییر نتیجه تلاش کردند. دقایقی پس از گل، شوت لامین یامال از پشت محوطه به همان جایی رفت که دروازه‌بان حریف ایستاده بود.

در دقیقه ۲۵ فران تورس هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او با برخورد به مدافعان بلوکه شد.
یامال که بارها با حرکاتش مدافعان حریف را به هم ریخته بود، روی یک حرکت دیگر هم دو بازیکن حریف را از پیش رو برداشت اما ضربه‌اش از پشت محوطه را دروازه‌بان در دو ضرب گرفت.
در ادامه نیمه اول دو تیم موفق به خلق حمله نشدند تا با سوت داور تیم‌ها با همان تک گل لوپز در دقایق ابتدایی، به رختکن بروند.
در نیمه دوم بارسا تمام تلاشش را به کار گرفت تا به بازی برگردد. هانسی فلیک هم در بین دو نیمه دنی اولمو، خرید جدید، را به فرستاد تا در اولین بازی‌اش، در یک دیدار سخت به بارسا کمک کند.
در دقیقه ۵۰ روی ارسال رافینیا، لواندوفسکی فرصت داشت دروازه را باز کند اما توپ از بین پاهایش گذشت و به سمت دیگر زمین رفت.
۱۰ دقیقه بعد پدری با پاس خوبی از رافینیا بازی را مساوی کرد. او در مقابل دروازه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق و حساب‌شده بازی را ۱-۱ کرد.

کمی پس از این گل لواندوفسکی روی ریباند شوت یامال گل دوم را به ثمر رساند اما داور به دلیل خطای ژول کنده، چند ثانیه پیش از ضربه لوا، گل را رد کرد.
بارسلونا در ادامه به حملاتش ادامه داد تا سومین پیروزی متوالی را به دست بیاورد. در دقیقه ۸۲ و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، پاس یامال از سمت راست به اولمو در محوطه جریمه رسید و او توانست با یک ضربه فنی به گوشه دروازه حساب کار را ۲-۱ کند.
در لحظات باقیمانده از بازی بارسا برای زدن گل سوم هم تلاش زیادی کرد و حتی موقعیت‌هایی را هم به دست آورد اما در نهایت با مقاومت مدافعان و دروازه‌بان حریف، این بازی با نتیجه ۲-۱ خاتمه یافت.
بارسلونا با این پیروزی، در هفته سوم لالیگا ۹ امتیازی شد و هانسی فلیک با کسب امتیاز کامل در این سه هفته نشان داده که به خوبی توانسته بلوگرانا را متحول کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره