نماد آخرین خبر

تهدید جدی سرخابی‌ها با بازگشت ستاره برزیلی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تهدید جدی سرخابی‌ها با بازگشت ستاره برزیلی!

ورزش 3/اندرسون تالیسکا در دیدار برابر الفیحاء، موفق شد که پس از 180 روز گلزنی کند.
اندرسون تالیسکا، ستاره برزیلی تیم النصر، بار دیگر توانست دروازه حریفلن را باز کند و با گل زیبایی که در بازی مقابل الفیحاء به ثمر رساند، در چارچوب هفته دوم لیگ حرفه‌ای عربستان خوش درخشید.
تالیسکا از ماه مارس سال گذشته به دلیل مصدومیت شدیدی که در لیگ قهرمانان آسیا برای او پیش آمد، از حضور در مسابقات رسمی النصر دور بود. او پس از بهبودی، ابتدا در فینال سوپرجام عربستان مقابل الهلال و سپس در هفته اول لیگ مقابل الرائد به میدان رفت.
این بازیکن برزیلی در دو بازی نخست پس از بازگشت از مصدومیت نتوانست گلزنی کند، اما در دیدار مقابل الفیحاء بار دیگر موفق به باز کردن دروازه حریف شد. آخرین باری که تالیسکا برای النصر در یک مسابقه رسمی گل زده بود، به 29 فوریه سال گذشته برمی‌گردد، زمانی که او در تساوی 4-4 مقابل الحزم هت‌تریک کرد. با این گل، تالیسکا پس از 180 روز توانست تعداد گل‌های خود را به 69 گل در 89 بازی‌ای که برای النصر در رقابت‌های مختلف داخلی و بین‌المللی انجام داده، افزایش دهد.

البته او یک رکورد دیگر را نیز شکست. براساس آمار منتشر شده از سوی "سوفاسکور" که در زمینه آمارهای ورزشی تخصص دارد، از زمان پیوستن تالیسکا به لیگ روشن عربستان در فصل 2021/2022، هیچ بازیکنی نتوانسته به اندازه او گل‌های بیشتری از روی ضربات آزاد مستقیم به ثمر برساند. تالیسکا تاکنون 6 گل از این طریق در لیگ به نام خود ثبت کرده است.

النصر باید در دو دیدار از رقابت های لیگ نخبگان، در ایران به مصاف استقلال و پرسپولیس برود که به نظر می رسد اکنون اندرسون تالیسکا نیز به روزهای خوبش بازگشته و این می تواند زنگ خطری برای سرخابی های پایتخت باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید