نماد آخرین خبر

راه حل در خانه؛ دو گزینه بارسا برای جانشینی برنال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
راه حل در خانه؛ دو گزینه بارسا برای جانشینی برنال

ورزش 3/بارسلونا امروز خبر تلخ در مورد مارک برنال را تایید کرد و او احتمالا کل فصل را از دست خواهد داد. اما چه کسی جایگزین او می شود؟
یافتن جایگزینی با کیفیت برای مارک برنال به اولویت فلیک و تیم مدیریت ورزشی بارسا تبدیل شده است. بارسا باید تصمیم بگیرد بازیکن بخرد یا روی جوانی دیگر از لاماسیا حساب کند.
هانسی فلیک بعد از برتری برابر رایو بهتر از هر کسی می دانست از دست دادن برنال چه اتفاق تلخی بود: «این یک پیروزی غم انگیز به دلیل مصدومیت مارک برنال است.»
فوتبال، مانند زندگی، گاهی اوقات بسیار ناعادلانه است. هافبک کاتالان فصل را رویایی شروع کرد و به سرعت وارد ترکیب ثابت بارسا شد. او در تور پیش‌فصل و بازی دوستانه برابر سیتی پپ گواردیولا را هم شیفته خود کرده بود و به سرعت لقب بوسکتس جدید را به او دادند اما درست در روزهایی که بارسا خوشحال از کشف یک استعداد بزرگ دیگر بود، برنال برابر رایو صلیبی داد.

طبق ادعای اسپورت، بارسا در شرایطی که با مشکل فرپلی مالی روبرو است و در صورتی که نتواند این مشکل را امروز و فردا حل کند، روی مارک کاسادو یا پائو پریم، دو استعداد دیگر لاماسیا، به عنوان جانشین برنال حساب خواهد کرد. کاسادو در بازی اول لالیگا برابر والنسیا بازی را در کنار برنال در ترکیب اصلی شروع کرده بود.
مارک کاسادو که بازی فوق العاده ای در مستایا داشت، یک هافبک دفاعی تخصصی است اما پائو پریم 18 ساله هافبکی خلاق و بازیساز است که سبک بازی او کمی متفاوت است. او اکنون در عضویت تیم دوم بارسلوناست.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره