نماد آخرین خبر

مرینو: با همه وجودم برای آرسنال می‌جنگم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مرینو: با همه وجودم برای آرسنال می‌جنگم

ورزش 3/میکل مرینو، هافبک جدید آرسنال، می‌گوید با انگیزه زیاد به تیم شمال لندنی ملحق شد و می‌خواهد با صد درصد توان خود برای موفقیت تلاش کند.
توپچی‌ها سرانجام بازیکن مورد علاقه خود را جذب کردند و روز گذشته میکل مرینو، هافبک اسپانیایی رئال سوسیه‌داد، با انتقالی به ارزش 38.5 میلیون یورو به این تیم انگلیسی ملحق شد.
مرینو که برای نیوکسل در لیگ برتر بازی کرده بود، پس از شش سال دوری به لیگ جزیره بازگشت و با آرسنال قراردادی چهار ساله امضا کرد.
پس از این انتقال، ملی پوش اسپانیایی در مورد جنبه‌هایی از توانایی خود صحبت کرد که می‌تواند برای تیم شمال لندنی در فصل 25-2024 مفید باشد.

این بازیکن به سایت رسمی باشگاه آرسنال گفت:"فکر می‌کنم این بخش بزرگی از بازی من است و شخصیتی که دارم را نشان می‌دهد. می‌خواهم برای هر توپی بجنگم و این چیزی است که از کودکی یاد گرفتم. شاید بتوانید برنده شوید یا نه، قول نمی‌دهم که در هر دوئل پیروز شوم، اما چیزی که می‌توانم قول بدهم این است که برای هر توپ با صد درصد توانم می جنگم.

همیشه صحبت کردن در مورد خودم با این عبارات سخت است، اما فکر می‌کنم سخت‌کوشم و می‌خواهم خودم را یک هم تیمی خوب بنامم. دوست دارم با توپ یا بدون توپ برای تیم کار کنم. من همیشه به جنبه جمعی بازی فکر می‌کنم. دوست دارم با توپ کار کنم و فرهنگ فوتبال اسپانیایی دارم."
این بازیکن در پاسخ به این سوال که آیا تجربه‌اش در نیوکسل به او کمک می‌کند تا سریعتر خود را به لیگ برتر وفق دهد، گفت:"لیگ برتر لیگ بزرگی است. شاید تا زمانی که آن را امتحان نکنید متوجه این موضوع نشوید. اما در حال حاضر می دانم که این لیگ چگونه است و هر بازی چقدر سخت خواهد بود. مشخص است که می‌دانم باید در هر بازی پیروز شویم."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره