نماد آخرین خبر

کاپیتان سپاهان در فرم ایده‌آل با یک آرزو!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کاپیتان سپاهان در فرم ایده‌آل با یک آرزو!

ورزش 3/محمد کریمی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر نمایش درخشانی در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی داشته است.
پنجره تابستانی برای هواداران سپاهان با دلهره جدایی قدیمی ترین بازیکن تیم محبوب‌شان سپری شد. مدیر برنامه‌های محمد کریمی که از لیگ هجدهم در ترکیب طلایی پوشان اصفهانی حضور دارد، حتی در دفتر باشگاه استقلال هم حاضر شد و گفتگویی با مدیران این باشگاه برای عقد قرارداد داشت. در ادامه مدیران باشگاه سپاهان جلسات دیگری با کریمی و مدیر برنامه هایش برگزار کردند و در حالی که قرارداد این بازیکن تمام شده بود موفق به ایجاد تفاهم و عقد قرارداد جدید شدند.
نتیجه این اقدام مدیران باشگاه اصفهانی در دو بازی ابتدایی لیگ برتر به وضوح دیده شده است. کریمی در بازی اول با به ثمر رساندن اولین گل فصل خود زمینه ساز رهایی تیمش از بحران و کسب سه امتیاز ارزشمند گردید. ضمن اینکه نبض بازی طلایی پوشان در این مسابقه در دستان او و دابو بود.

در بازی دوم بیشتر می‌شد اثر محمد کریمی را در نمایش تیم مورایس دید. او با اعتماد به نفس نشان داد و نقش مهم بازیسازی را در تیمش برعهده گرفت و حتی گاهی پشت محوطه جریمه حریف صاحب توپ می‌شد و اقدام به پخش کردن توپ می‌کرد.
فرم کریمی در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به مراتب بهتر از فصل گذشته بوده و با توجه به اینکه این بازیکن در ماتریس بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی قرار دارد، اگر بتواند در مصاف هفته سوم مقابل شمس آذر نیز همین نمایش را ادامه بدهد، بعید نیست که بار دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را به دست بیاورد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره