نماد آخرین خبر

آخرین وضعیت نیمکت داماش بعد از جدایی درخشان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آخرین وضعیت نیمکت داماش بعد از جدایی درخشان

ورزش 3/حمید درخشان خیلی زود به پایان راه با داماش گیلان رسید تا اکنون این باشگاه به دنبال سرمربی جدید باشد.
داماش گیلان که فصل گذشته مصائب سختی را برای بقا در لیگ دسته اول پشت سر گذاشت، اکنون وضعیت متفاوتی را دنبال می‌کند. آنها با تغییراتی که خصوصا در بخش مدیریتی خود داشته‌اند و حسین خبیری را به عنوان مدیرعامل در راس کار خود می‌بینند، امیدوارند شرایط متفاوتی را در لیگ جدید دنبال کرده و بتوانند تیفوسی‌های شهر باران را راضی نگه دارند.
با این حال در شرایطی که پیش از این حمید درخشان مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی هدایت داماش را عهده‌دار شده بود، از سمت سرمربیگری این تیم کنار رفت تا بار دیگر حواشی حول این تیم افزایش یابد.
مدیران باشگاه اما به دنبال این هستند تا هر چه زودتر تکلیف نیمکت خود را مشخص کرده و شرایط را برای حضوری موفق در فصل جدید شکل دهند.
گفته می‌شود در این رابطه تماس‌هایی نیز با علی نظرمحمدی دروازه‌بان اسبق این باشگاه که فصل گذشته نیز هدایت این تیم را برعهده داشته، صورت گرفته است. نظرمحمدی فصل گذشته در بدترین روزهای داماش که از حیث مالی و بازیکن در روزهای سختی به سر می‌برد و گزینه اصلی سقوط محسوب می‌شد، موفق شد سهمیه گیلان را در لیگ دسته اول حفظ کند.
او در این فصل اما هدایت تیم دسته اولی بعثت کرمانشاه را برعهده گرفته و تیمش را در اردوی تدارکاتی پیش فصل همراهی می‌کند و شرایط مطلوبی نیز در جدال‌های تدارکاتی دنبال می‌کنند. با این حال مسوولان داماش امیدوارند با توجه به احساسی که نظرمحمدی همواره به تیم‌های گیلانی داشته، شرایط بازگشت او را به این تیم فراهم کنند. نزدیکان نظرمحمدی اما مدعی هستند با توجه به مشکلات فصل گذشته و همچنین برخی اختلاف‌نظرها بعید است که او تصمیم به بازگشت دوباره به این تیم داشته باشد، مگر اینکه اتفاق دیگری شکل گیرد.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره