نماد آخرین خبر

محمدی‌راد: امیدوارم برنامه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زودتر اعلام شود

منبع
فارس
بروزرسانی
محمدی‌راد: امیدوارم برنامه مسابقات جام باشگاه‌های آسیا زودتر اعلام شود

فارس/سرمربی تیم شهداب یزد گفت: امیدوارم برنامه مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا زودتر اعلام شود.
رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از ۱۸ تا ۲۵ شهریور در یزد برگزار می‌شود و تیم شهداب یزد به عنوان میزبان و تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان لیگ برتر 1402 در این مسابقات حضور خواهند داشت.
رحمان محمدی‌راد سرمربی تیم شهداب یزد در خصوص آمادگی تیمش اظهار کرد: خوشبختانه در زمان خیلی خوبی تمرینات خود را آغاز کردیم و آنچه برای آماده کردن بازیکنان نیاز داشتیم، انجام شد. از آشنایی با توپ گرفته تا آمادگی بدنی بازیکنان همگی در تمرینات خوبی که داشتیم، حاصل شد.
وی با اشاره به اردوی تیم شهداب در تهران ادامه داد: چند روز است که در فدراسیون والیبال تمرین می‌کنیم و چهار دیدار تدارکاتی با تیم نظامیان برنامه ریزی کردیم که سه دیدار انجام شد و یک دیدار هم به زودی انجام خواهد شد.
محمدی‌راد ضمن ابراز خرسندی از آمادگی بازیکنانش گفت: امیدوارم پس از این اتفاق خاصی از جمله مصدومیت پیش نیاید. بازیکنان در حال نزدیک شدن به آمادگی کامل هستند و امیدوارم در چند روز باقی مانده تا آغاز مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، با شناخت بهتری که نسبت به خود در مسابقات تدارکاتی به دست می‌آوریم، اشکالات را برطرف کرده و خود را برای حضور پرقدرت در رقابت‌های پیش رو آماده کنیم.
وی درباره دیدارهای تدارکاتی شهداب یزد توضیح داد: متاسفانه نتوانستیم با تیم دیگری به غیر از پاس برای برگزاری دیدار تدارکاتی هماهنگ کنیم، برخی تیم‌ها آمادگی بازی کردن نداشتند و برخی برنامه‌شان با برنامه ما نمی‌خواند. از عیسی سنگدوینی تشکر می‌کنم که بسیار با ما همکاری کرد.

سرمربی شهداب یزد ضمن بیان رضایتش از اردوی تهران گفت: از اردوی تهران راضی هستم هم خوب تمرین کردیم هم فرم تیمی خوبی داشتیم. امیدوارم حضوری پرقدرت در باشگاه‌های آسیا داشته باشیم.
وی در خصوص شنیده‌هایی درباره انصراف برخی از تیم‌ها از حضور در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: نمی‌دانم چرا چند تیم از حضور در رقابت‌ها انصراف دادند. مطمئنا تنها ژاپن در بین انصرافی‌ها شانس قهرمانی داشته است. چین‌تایپه هیچ گاه حرفی برای بیان در این رقابت ها نداشته و چین چند سالی هست که شرکت نمی کند. قطر و اندونزی تیم‌های خوبی دارند و از میان 5 حریفی که شانس قهرمانی دارند تنها یکی غایب خواهد بود. امیدوارم زودتر برنامه و گروه‌بندی‌های جدید از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام شود تا تکلیفمان را بدانیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره