نماد آخرین خبر

اولین تقابل ویژه پرسپولیس با بازیکن جدا شده

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اولین تقابل ویژه پرسپولیس با بازیکن جدا شده

ورزش 3/پرسپولیس در پنجره تابستانی چند بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داد که این موضوع با واکنش هواداران این تیم نیز همراه شد.
جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی، عبدالکریم حسن و فرشاد فرجی اتفاقی بود که در پنجره تابستانی برای این تیم رقم خورد و هواداران سرخ را با شوک بزرگی مواجه کرد.
هواداران پرسپولیس با توجه به اینکه جدال با تراکتور در تبریز و با حداقل‌ترین حضور آنها همراه بود نتوانستند واکنش خاصی به جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و همچنین علیرضا بیرانوند داشته باشند و در هفته دوم این ستاره‌ها که اکنون در ترکیب تراکتور حضور دارند، دور از آنها قرار داشتند.
اما پرسپولیس در هفته سوم باید برابر فولاد خوزستان قرار گیرد. تیمی که در پنجره تابستانی مقصد یکی از دیگر از بازیکنان جدا شده پرسپولیس بود. علی نعمتی که طی فصول اخیر بازی در چند پست را در ترکیب سرخ‌ها به انجام رسانده بود و سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه داشت، سودای جدایی و عدم تمدید قرارداد داشت و در نهایت نیز به مقصد فولاد خوزستان رفت.

با توجه به بازی در قزوین و استقبالی که طی فصل گذشته از بازی‌های پرسپولیس مقابل شمس آذر و همچنین پیکان در استادیوم سردار آزادگان قزوین صورت گرفته، قابل پیش بینی خواهد بود که بازی با فولاد نیز با حضور پررنگ هواداران این تیم همراه باشد. جایی که باید منتظر واکنش هواداران پرسپولیس به جدایی علی نعمتی و حضورش در تیم رقیب ماند. بازیکنی که با توجه به هجمه‌هایی که علیرغم تلاش در پست‌های مختلف برای پرسپولیس داشت، برای شرایط بهتر ترجیح داد بار دیگر شاگرد یحیی گل محمدی شود و طی دو بازی ابتدایی در ترکیب فولاد خوزستان و در پست تخصصی‌اش در دفاع میانی، توانسته دو کلین شیت را ثبت کند.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره