نماد آخرین خبر

هموطن ولاسکو به ایران نمی‌آید!

منبع
فارس
بروزرسانی
هموطن ولاسکو به ایران نمی‌آید!

فارس/گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران گفت: مدیر برنامه‌ هایم برای حضورم در ایران با فدراسیون والیبال به توافق نرسید.
مارسلو مندز آرژانتینی یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران بود که مسئولان برای جانشینی پائز با وی مذاکره کرده بودند.
این روزها مسئولان فدراسیون والیبال درحال مذاکره با گزینه‌های مختلف هستند تا سکان هدایت تیم ملی را به دست وی بسپارند. از گوشه و کنار شنیده می‌شد که مندز آرژانتینی یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای هدایت تیم ملی است، اما وی حضورش در ایران را تکذیب کرد.

مارسلو مندز که هدایت تیم ملی والیبال آرژانتین را در المپیک برعهده داشت، درمورد احتمال حضورش در ایران به عنوان سرمربی اظهار داشت: چندی پیش مذاکراتی را با فدراسیون والیبال ایران داشتم و یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی بودم. در همین راستا برنامه‌هایم را به فدراسیون ایران ارائه کردم و مذاکراتی هم انجام دادیم.

وی ادامه داد: مذاکرات داشت خوب پیش می‌رفت که در بخشی از قرارداد فدراسیون والیبال ایران با مدیربرنامه‌هایم به توافق نرسید و با این شرایط حضورم در ایران منتفی شد.
به این ترتیب حضور هموطن ولاسکو در ایران منتفی شد. گفته می‌شود ممکن است مندز هدایت تیم ملی والیبال ژاپن را برعهده بگیرد. این در حالی است که هدایت سامورایی‌ها در رقابت‌های المپیک برعهده فلیپ بلین بود.
با این حال از گوشه‌وکنار شنیده‌ می‌شود گزینه‌هایی همچون پیاتزا، وبر و دال‌زاتو گزینه‌های مدنظر فدراسیون والیبال هستند که باید دید در نهایت کدام یک از آنها حاضر می‌شود هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید