نماد آخرین خبر

بوژوویچ: بازی با استقلال برای ما یک فرصت است

منبع
فارس
بروزرسانی
بوژوویچ: بازی با استقلال برای ما یک فرصت است

فارس/سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازی با استقلال تهران فرصتی است که به نوعی خودمان را بسازیم.
میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران، اظهار داشت: با توجه به اینکه متاسفانه بازی قبل را واگذار کردیم، این بازی برایمان اهمیت زیادی دارد. در حقیقت فرصتی است که به نوعی خودمان را بسازیم. یقینا تیم مقابل ما، حریف ساده‌ای نیست ولی در یک روز و یک مسابقه، تیم مدعی وجود ندارد و هر تیمی می‌تواند از سد مدعیان عبور کند.

وی افزود: احترام خاصی برای استقلال تهران به عنوان یک حریف قائلیم ولی این امیدواری را داریم که نتیجه بهتری در بازی فردا بگیریم. خوشبختانه فردا کلیه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. با توجه به ایندو بازی که انجام دادند، مخصوصا بازی آخرشان که 2-2 شد از این تیم شناخت دارم.

سرمربی استقلال خوزستان، درمورد اینکه این تیم در 2 هفته ابتدایی لیگ برتر گلی را به ثمر نرسانده، گفت: شانس‌هایی برای گل زدن خلق کردیم ولی متاسفانه در زدن ضربات نهایی دقت نداشتیم. به هرحال در هفته‌های پیش رو امیدواریم بازیکنان دقت بیشتری داشته باشند.

وی درمورد اینکه آیا فردا از دروازه‌بان دیگری استفاده می‌کند، اظهار داشت: تا زمان شروع بازی 24 ساعت فرصت داریم. با همکارانم تصمیم می‌گیریم که چه بازیکنانی را بر اساس برنامه‌مان به زمین بفرستیم. هیچ وقت دروازه‌بان را برای گل خوردن مقصر نمی‌دانم. همه تیم مقصر هستند.

بوژوویچ درخصوص اینکه آیا پس از این بازی تمرینات دوباره به تهران منتقل می‌شود، گفت: احتمال دارد با توجه به اینکه هنوز در بدنسازی هستیم به خاطر شرایط آب و هوایی، تمرینات را در تهران ادامه بدهیم. بازی هفته چهارم ما هم مقابل تیم قزوین است. زمینی را در اختیار داریم که روی ان کار می‌شود اما برای یک تیم لیگ برتری کیفیت ندارد. مدیریت در صدد است زمین بهتری پیدا کند. در مورد این مسائل در وقت بهتر می‌توان صحبت کرد. درحال حاضر بازی با استقلال مهم است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید