نماد آخرین خبر

گوندوگان: احساس نکردم فلیک دیگر من را دوست ندارد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
گوندوگان: احساس نکردم فلیک دیگر من را دوست ندارد

ورزش 3/ایلکای گوندوگان می‌گوید همین که پپ گواردیولا خواستار بازگشت او بود، توانست راحت به منچسترسیتی بازگردد.
ایلکای گوندوگان که هنوز دو سال دیگر از قراردادش با بارسلونا باقی مانده بود، در تابستان امسال منچسترسیتی را انتخاب کرد و با قراردادی یکساله به این تیم بازگشت.
او در تابستان گذشته سیتی را به مقصد بارسلونا ترک کرد و به دلیل مسائل مالی در پرداخت دستمزدش، مجبور به ترک آبی اناری‌ها شد و بلافاصله تیم تحت هدایت پپ گواردیولا را انتخاب کرد.
هافبک آلمانی منچسترسیتی می‌گوید همین "واقعیت که گواردیولا می‌خواست او برگردد کافی بود" تا تصمیم بگیرد به منچستر بازگردد.

گوندوگان در مصاحبه با روزنامه آلمانی اسپورت گفت: "این واقعیت که پپ از ابتدا خیلی مثبت بود و من را می‌خواست، کافی بود. پیشنهادات دیگری داشتم اما اگر قرار بود بارسا را ​​ترک کنم، فقط منچسترسیتی را انتخاب می‌کردم."

گوندوگان در مورد دلایل مالی جدایی‌اش از بارسلونا گفت: "قضاوت در مورد این مسائل به عنوان یک بازیکن مناسب نیست و از صمیم قلب امیدوارم بارسا آرامش خود را بازیابد و به همراه آن موفقیت را به دست آورد. نه، من این احساس را نداشتم که هانسی فلیکس دیگر من را دوست ندارد. ما در مورد فوتبال زیاد صحبت می‌کنیم، رابطه خوبی با هم داریم و از او بسیار سپاسگزارم. اما سروصدای زیادی در رسانه‌ها و اطراف من ایجاد شد."
او درباره دلایل جدایی از بارسا ادامه داد: "می‌خواهم به همه طرف‌های درگیر در باشگاه احترام بگذارم و به همین دلیل نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. سیتی دوباره علاقه نشان داد و سپس همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. در پایان، فکر می‌کنم راه‌حلی پیدا کردیم که برای همه طرف‌ها کارساز بود."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید