نماد آخرین خبر

واکنش تراکتور؛ هوادار به دنبال خودنمایی است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش تراکتور؛ هوادار به دنبال خودنمایی است!

ورزش 3/باشگاه تراکتور معتقد است باشگاه هوادار قصد خودنمایی مقابل این تیم پرهوادار را دارد.
مدیر رسانه تراکتور در مورد مسئله رنگ پیراهن در بازی هوادار در گفتگو با خبرنگار ما، در واکنش به ‌اظهارات سرمربی و سرپرست باشگاه هوادار، اظهار داشت: پس از حضور تیم هوادار در لیگ برتر، زمانی که میهمان بودیم، همواره با لباس قرمز و حریف نیز با لباس بنفش به مصاف همدیگر رفته‌ایم و تاکنون هیچ مشکلی هم به وجود نیامده است. امروز مسئولان تیم حریف بعد از جلسه هماهنگی و سرمربی این تیم در نشست خبری به موضوعاتی اشاره کردند که باعث تعجب همه شده است.
وی ادامه داد: اگر تیم هوادار مقابل تیم دیگری مجبور به استفاده از کیت دوم شده است، ربطی به ما ندارد. این مسئله مربوط خودشان است.
جمالی در واکنش به ادعای مسئولان تیم رقیب مبنی بر اینکه تراکتور لباس دیگری ندارد، اظهار داشت: دوستان دقت کنند در خصوص مجهزترین و با امکانات‌ترین باشگاه کشور صحبت می‌کنند، تیمی که ستاره‌های فوتبال ایران را در اختیار دارد. شاید آنان ندانند، ولی ما برای تامین لباس پول نمی‌دهیم، چون تراکتور برند بزرگی در سطح آسیا بوده و قابل قیاس با سایر باشگاه‌ها نیست. البسه مورد نیاز برای کل فصل نیز از هم اکنون در انبار باشگاه موجود است.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه تراکتور زیر بار حرف زور، تصمیمات سلیقه‌ای و بهانه‌گیری‌ها نمی‌رود و در مورد لباس تیم در دیدار با تیم هوادار تابع قانون هستیم. ما علاوه بر کیت اول و دوم (قرمز و سفید/مشکی) کیت سوم را هم همچنان به احترام بیماران مبتلا به سرطان به رنگ یاسی حفظ کرده‌ایم و رونمایی جدید از کیت سوم نداشته‌ایم. بار دیگر تأکید می‌کنم که در این راستا تابع قانون هستیم و کاری به شانتاژ رسانه‌ای دوستان نداریم.
مدیر روابط عمومی و رسانه باشگاه تراکتور درخصوص قیمت تعیین شده برای بلیت این دیدار، گفت: تعیین قیمت بلیت طبق ماده ۷ دستورالعمل برگزاری مسابقات، از اختیارات تیم میزبان است؛ ما در دیدارهای خانگی کف قیمت را تعیین کرده‌ایم و برای بازی‌های خارج از خانه اختیاری نداریم، با این‌حال باشگاه تراکتور پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده  است.

 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره