نماد آخرین خبر

با انتقالی قرضی مهاجم آینده‌دار دورتموند جدا شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
با انتقالی قرضی مهاجم آینده‌دار دورتموند جدا شد

ورزش 3/یوسف موکوکو، مهاجم جوان دورتموند، با انتقالی قرضی به نیس فرانسه پیوست.
یوسوف موکوکو پس از هفته ها گمانه‌زنی در مورد آینده‌اش، سرانجام جدایی خود از بروسیا دورتموند را تکمیل کرد. این مهاجم با استعداد با انتقالی قرضی تا پایان فصل به نیس فرانسه پیوست.
این باشگاه فرانسوی با مبلغی نزدیک به 17 میلیون یورو می‌تواند در تابستان سال آینده این انتقال را دائمی کند.
سباستین کِل، مدیر ورزشی بروسیا دورتموند، گفت: "در حال حاضر رقابت زیادی در خط حمله ما وجود دارد. بنابراین برای موکوکو سخت بود که در ماه‌های آینده تمرین کند اما مسابقات زیادی انجام ندهد. ما برای او در فصل جاری آرزوی موفقیت داریم و با او در تماس خواهیم بود."

موکوکو پس از انتقال به نیس گفت: "بروسیا دورتموند همیشه برای من یک باشگاه خاص خواهد بود. به عنوان یک بازیکن جوان اینجا موفقیت بزرگی را جشن گرفتم، حرفه‌ای شدم، در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و به تیم ملی دعوت شدم. مایلم از همه مدیران، مربیان، بازیکنان، کادرفنی و هوادارانی که در این مسیر من را همراهی و حمایت کردند، تشکر کنم."

موکوکو در تابستان امسال پس از ناامید شدن از کمبود زمان برای بازی، تصمیم به ترک دورتموند داشت. در حالیکه از مارسی و رئال بتیس پیشنهاد داشت، او نیس فرانسه را انتخاب کرد.
این بازیکن 19 ساله به عنوان یکی از با استعدادترین مهاجمان جوان آلمان در نظر گرفته می‌شود و تنها یک روز پس از تولد 16 سالگی‌اش، اولین بازی خود را در تیم اصلی دورتموند انجام داده بود. موکوکو در 99 بازی برای دورتموند، 18 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد. او امیدوار است در فرانسه بتواند به صورت منظم بازی کند و فضای بیشتری برای پیشرفت داشته باشد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره