نماد آخرین خبر

لشگر ستارگان رقیب سرخابی‌ها قبل از فیفا دی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لشگر ستارگان رقیب سرخابی‌ها قبل از فیفا دی

ورزش 3/الهلال با تمام قوا و برای کسب سه امتیاز، به مصاف ضمک می‌رود.
در دیداری از هفته دوم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم فوتبال الهلال در استادیوم امیر فیصل بن فهد یا ملقب به الملز، به مصاف میهمان خود ضمک می‌رود تا به روند بی‌نظیر خود ادامه دهد.
الهلال که توانست با غلبه بر النصر به قهرمانی سوپرجام عربستان دست یابد، در دیدار هفته نخست نیز سه بر صفر از سد الاخدود گذشت و حالا پیش از برگزاری بازی‌های فیفا دی، با آمادگی کامل به مصاف حریف خود می‌رود.
ژرژ ژسوس برای این مسابقه و همچون همیشه، از یاسین بونو در درون دروازه استفاده کرده است. با پیوستن سعود عبدالحمید به رم، حمد الیامی جای او را در سمت راست خط دفاعی گرفته است. کالیدو کولیبالی و علی البلیهی نیز زوج مرکز خط دفاعی را تشکیل داده‌اند و رنان لودی نیز در سمت چپ بازی می‌کند.
در خط میانی نیز همچون همیشه، از زوج باتجربه الهلال استفاده شده است. روبن نوس به همراه سرگئی میلینکوویچ ساویچ در مرکز میدان بازی می‌کنند و وظیفه تقابل با خط هافبک حریف را دارند.

عناصر تهاجمی الهلال را نیز محمد القحطانی به عنوان وینگر راست، سالم الدوسری به عنوان وینگر چپ تشکیل داده‌اند و عبدالله الحمدان نیز جلوتر از آنها و پشت سر تک مهاجم تیم؛ یعنی الکساندر میتروویچ بازی می‌کند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید