نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

بازی استقلالی‌ها شاید بدون تماشاگر باشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بازی استقلالی‌ها شاید بدون تماشاگر باشد!

ورزش 3/این احتمال وجود دارد که دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران به یک معضل عجیب و غریب در فوتبال ایران تبدیل شده است و طی روزهای اخیر، این دو باشگاه با دیگر تیم خوزستانی یعنی فولاد وارد چالش‌های شدیدی شده‌اند که برگزاری این دیدار را تحت الشعاع قرار داده است.
داستان از آنجا آغاز می‌شود که به دلیل آماده نبودن ورزشگاه غدیر اهواز، تیم فوتبال استقلال خوزستان ورزشگاه خانگی فولاد را به عنوان محل برگزاری دو دیدار ابتدایی خود در اهواز انتخاب کرد. آنها در این استادیوم با آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسیدند ولی برای جدال مقابل استقلال تهران، با حواشی زیادی روبرو شده‌اند که این موضوع به مخالفت باشگاه فولاد با برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و خوزستان در استادیوم فولاد آرنا برمی‌گردد.
فولادی‌ها اعتقاد دارند که باشگاه استقلال خوزستان باید بازی‌های خود را در استادیوم دیگری برگزار کند چرا که اگر بازی‌های زیادی در استادیوم فولاد آرنا برگزار شود، به دلیل گرمای بالای شهر اهواز، چمن ورزشگاه با آسیب جدی روبرو خواهد شد. حتی یحیی گل‌محمدی نیز با انتشار یک استوری از مخالفت خود جهت برگزاری دیدارهای استقلال خوزستان در استادیوم فولاد خبر داد. در روزهای اخیر نیز هوشنگ نصیرزاده؛ مدیرعامل فولاد، مصاحبه‌های متعددی را علیه استقلال خوزستان انجام داده و حتی در اظهارنظر عجیبی مدعی شده که هواداران فولاد علاقه‌ای به حضور جواد نکونام؛ سرمربی استقلال در استادیوم فولاد آرنا ندارند. 
اظهارنظری که حتی با انتشار بیانیه‌ای از سوی باشگاه استقلال همراه شد ولی این موضوع تاثیری در تصمیم باشگاه فولاد و تغییر آن نداشت. حتی تا جلسه پیش از این دیدار که امشب با حضور مسئولین دو تیم، مسئولان هیئت فوتبال و شورای تامین و نیروی انتظامی برگزار گردید، نماینده باشگاه فولاد از مخالفت خود جهت برگزاری دیدار فردا در استادیوم فولاد آرنا خبر داد.
اما عجیب‌ترین تصمیم ممکن در این‌‌خصوص، به زمان آغاز بلیط‌فروشی دیدار فردا برمی‌گردد. جایی که باشگاه فولاد در سامانه رسمی خود اعلام کرده که بلیط‌فروشی این مسابقه از ساعت ۲۰ و در فاصله نیم ساعت تا آغاز بازی شروع می‌شود. تصمیمی که کاملا نشان‌دهنده مخالفت فولاد برای میزبانی از این بازی است که البته اکنون شنیده می‌شود هدف فولادی‌ها، برگزاری این مسابقه بدون حضور تماشاگر است.
در واقع، فولادی‌ها حتی در جلسه امشب نیز اعلام کردند که تمایلی به در اختیار گذاشتن استادیوم‌شان برای برگزاری بازی فردا ندارند و حتی اگر مجبور به میزبانی در بازی فردا شوند، تمایل دارند که این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار گردد. موضوعی که با توجه به ساعت آغاز بلیط‌فروشی دور از ذهن نیست و چنانچه ساعت بلیط‌فروشی دیدار فردا تغییر نکند، انتظار می‌رود تصمیم به برگزاری این بازی بدون حضور هواداران، به صورت رسمی نیز اعلام شود.

بدون شک هر دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران به واسطه داشتن هواداران متعدد مخالف برگزاری بدون تماشاگر این دیدار هستند و باید دید که واکنش آنها به این موضوع چه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید