نماد آخرین خبر

مدافع پاری سن ژرمن شاگرد ژابی آلونسو شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مدافع پاری سن ژرمن شاگرد ژابی آلونسو شد

ورزش 3/باشگاه بایر لورکوزن به طور رسمی اعلام کرد که نوردی موکیله را به صورت قرضی از پاری سن ژرمن به خدمت گرفته است.رسمی: مدافع پاری سن ژرمن شاگرد ژابی آلونسو شد

 موکیله که تجربه بازی در بوندسلیگا را با تیم لایپزیش دارد، به عنوان یک مدافع چند پسته می‌تواند در پست‌های مدافع وسط و مدافع راست بازی کند. او در چهار سال حضورش در لایپزیش، ۱۴۶ بازی انجام داده و تجربه خوبی در بوندسلیگا دارد.

این انتقال به صورت قرضی بوده و شامل هیچ گزینه‌ای برای خرید نمی‌شود. موکیله، مدافع فرانسوی، قرار است به زودی به لورکوزن برسد تا به تمرینات این تیم اضافه شود.

این انتقال به عنوان بخشی از تلاش‌های لورکوزن برای تقویت خط دفاعی تیم انجام شده است. سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، در این باره گفت:«نوردی موکیله یک مدافع سریع و قدرتمند است که با تجربه بازی در لیگ قهرمانان اروپا و بوندسلیگا، به تیم ما می‌پیوندد و کیفیت ترکیب ما را افزایش می‌دهد.»

موکیله قرار است جایگزین اودیلون کوسونو شود که به صورت قرضی به آتالانتا پیوسته است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، موکیله باید در ترکیب تیم برای بازی مقابل لایپزیش در روز شنبه حضور داشته باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره