نماد آخرین خبر

سیتی تصمیم گرفت؛ دیگر بازیکن نمی‌خریم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیتی تصمیم گرفت؛ دیگر بازیکن نمی‌خریم!

ورزش 3/گواردیولا؛ سرمربی منچسترسیتی و تیکی بگریستین؛ مدیر ورزشی، تصمیم گرفتند که این باشگاه در روزهای باقیمانده نقل و انتقالات بازیکنی به خدمت نگیرد.سیتی تصمیم گرفت: دیگر بازیکن نمی‌خریم!

سال گذشته، باشگاه منچسترسیتی چهارمین عنوان متوالی لیگ برتر خود را به دست آورد و تعداد قهرمانی‌های لیگ در دوران پپ گواردیولا به شش رسید. سیتی همچنین در دوران هدایت گواردیولا، یک لیگ قهرمانان اروپا، دو جام حذفی و چهار جام اتحادیه را نیز به دست آورده است.

آنها در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دنبال تقویت تیم با هدف ادامه دادن سلطه بر لیگ برتر و همچنین قهرمانی در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا، وارد بازار شدند و خریدهایی نیز داشتند اما در حال حاضر قصدی برای خرید جایگزین برای خولین آلوارز که به اتلتیکو مادرید پیوست ندارند.

منچسترسیتی علاقه خود به کیوگو فوروهاشی؛ مهاجم سلتیک، را کاهش داده و به احتمال زیاد تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکن دیگری را جذب نخواهد کرد. سیتی پس از مصدومیت اسکار باب که به مدت سه تا چهار ماه از میادین دور خواهد بود، امکان جذب فوروهاشی را بررسی کرد، اما تصمیم گرفت برای این مهاجم ۲۹ ساله ژاپنی پیشنهادی ندهد. سیتی همچنین درباره امکان جذب اوری اوسکارسون، مهاجم ۱۹ ساله کپنهاگن صحبت کرده بود.

درنهایت، گواردیولا و چیکی بگریستین؛ مدیر ورزشی، تصمیم گرفتند که بهتر است با ترکیب فعلی ادامه دهند، که با بازگشت ایلکای گوندوگان از بارسلونا به صورت رایگان تقویت شده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره