نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

محرومیت فوری بازیکن جوان استقلال خوزستان

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
محرومیت فوری بازیکن جوان استقلال خوزستان

ورزش 3/حرکات ابوالفضل کوهی در دیدار جنجالی مقابل استقلال سبب صدور فوری دستور موقت برای این بازیکن شده است.محرومیت فوری بازیکن جوان استقلال خوزستان

بازی استقلال خوزستان مقابل استقلال به دلیل اتفاقات روزهای اخیر و جنجالی که بر سر استفاده از ورزشگاه فولاد آره‌نا به وجود آمد، کاملا پتانسیل به حاشیه رفتن را داشت و همین اتفاق هم رخ داد که کلید این حواشی در وقت‌های اضافی توسط ابوالفضل کوهی بازیکن استقلال خوزستان خورده شد.

شاگردان نکونام عقب افتاده بودند و برای گلزنی تلاش می‌کردند که یکی از حملات استقلال خوزستان منجر به کرنر شد تا ابوالفضل کوهی شادی‌‎ای به سبک گتوزو را مقابل هواداران استقلال تهران با دو دست انجام بدهد. پس از این رفتار کوهی، بلافاصله رامین رضائیان با او درگیری فیزیکی پیدا کرد و چند دقیقه بعد در حالی که هواداران آن بخش استادیوم در حال پرتاب کردن انواع و اقسام بطری و شی به زمین چمن بودند یکی از هواداران را هم وارد چمن شد تا خودش از خجالت بازیکن استقلال خوزستان که استقلالی‌ها را تحریک کرده بود در بیاید.

این حواشی چند دقیقه‌ای ادامه داشت و سبب شد تا وقت‌های اضافی نیمه دوم که قرار بر 7 دقیقه بود، نزدیک به 15 دقیقه شود.

جالب اینکه کوهی چند دقیقه بعد، این‌بار پس از تکلی که روی پای کوشکی زد و موقعیت خطرناک استقلال را به کرنر فرستاد، تکرار کرد.

این رفتار ابوالفضل کوهی بلافاصله با واکنش کمیته انضباطی مواجه شد و آنها این بازیکن را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم کردند و برای توضیح او را به فدراسیون فراخوانده‌اند.

حکم کمیته انضباطی برای کوهی به شرح زیر صادر شده است: «ابوالفضل کوهی، بازیکن تیم استقلال خوزستان تا اطلاع ثانوی با دستور موقت از حضور در مسابقات محروم شد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره