نماد آخرین خبر

لحظه به لحظه از پاریس؛ نبرد حساس ایران و آمریکا

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
لحظه به لحظه از پاریس؛ نبرد حساس ایران و آمریکا

ورزش 3/تیم های گلبال ایران و آمریکا امروز دیدار حساسی را در مرحله گروهی مسابقات پارالمپیک برگزار می کنند.
  بعد از گذشت سه روز از بازی های پارالمپیک 2024 پاریس، کاروان ایران موفق به کسب یک طلا، چهار نقره و دو برنز شده و هنوز راه درازی تا پایان این رویداد وجود دارد.
اما در روز چهارم پارالمپیک، کاروان ایران در 4 رشته نماینده خواهد داشت. علیرضا مختاری در دوومیدانی، هادی نوری در تیراندازی با کمان و البته دو دیدار حساس در رشته های والیبال نشسته و گلبال پیش رو خواهد بود؛ والیبال نشسته ایران و برزیل و گلبال بین ایران و آمریکا.
قطعا میزان مدال آوری ایران به اندازه روز سوم نخواهد بود، اما امیدها در دوومیدانی و پاراتیراندازی با کمان زنده است. 
در حالی که مسئولان کاروان با اهدای حواله های پاداش پای سکو به مدال آوران در پی افزایش انگیزه بین ورزشکاران هستند، همه علاقه مندان به ورزش منتظر کسب های مدال های بیشتر به ویژه مدال طلا هستند تا جایگاه کاروان ایران در جدول رده بندی مدال ها صعودی چشمگیر داشته باشد. 

 پوشش زنده خبری

**شاگردان هادی رضایی روز سه شنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی با آلمان بازی می کنند؛ اگرچه صعود خود به نیمه نهایى را قطعى کرده است.
**تیم والیبال نشسته ایران در دومین بازی خود در پارالمپیک ۲۰۲۴ مقابل برزیل به برتری رسید. در این دیدار که با استقبال تماشاگران در سالن "نورث پاریس" برگزار شد تیم ملی در سه ست پیاپی و با نتایج (۲۵-۱۲، ۲۵-۱۳، ۲۵-۱۹) مقابل برزیل به برتری رسید.

**علی‌اصغر هادی‌زاده، سرپرست تیم ملی دوومیدانی اعلام کرد؛ براساس قانون ۲۰ دقیقه بعد از پایان مسابقه می‌توانیم اعتراض رسمی خودمان را اعلام کنیم. ورزشکاران گرجستان و مراکش که مدال طلا و نقره را کسب کردند براساس آن چیزی که من در روی سکوها دیدم خطا داشتند. ما اعتراض رسمی خودمان را خواهیم کرد و باید ببینیم چه خواهد شد.

**دیدار تیم‌هاى والیبال نشسته ایران و برزیل در سالن نورث پاریس آرنا آغاز شد.

**در مسابقات پرتاب وزنه دو مرتبه رکورد جهان و پاراالمپیک شکسته شد و مدال طلا و نقره با رکوردشکنی تاریخی تقسیم شد.
**علیرضا مختاری نماینده پرتاب وزنه ایران در پارالمپیک2024 با ثبت رکورد 8.69 متر به رتبه سوم و مدال برنز رسید.

**تیم گلبال ایران بعد از شکست فرانسه و تساوی برابر برزیل، قهرمان دوره قبلی امروز باید در یک دیدار حساس به مصاف آمریکا می رود. این تیم با پیروزی برابر آمریکا آن هم با یک تفاضل گل خوب می تواند به عنوان صدرنشین راهی یک چهارم نهایی شود.

**علیرضا مختارى کار خود را در رقابت‌های پرتاب وزنه مردان کلاس F53 در استادیوم استادوفرانس آغاز کرده است.
**اولین خبر در روز چهارم مربوط به کاروان ایران، اهدای حواله پاداش پای سکوی مدال آوران کاروان فرزندان ایران به مدال آوران روزهای گذشته بود. طبق تصمیم مسئولان کاروان به مدال آوران طلا 4 میلیارد، نقره 1.5 میلیارد و برنز یک برنز پاداش پای سکو تعلق می گیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره