نماد آخرین خبر

اسبقیان: قدیمی مدیری با لایق در ورزش کشور است

منبع
فارس
بروزرسانی
اسبقیان: قدیمی مدیری با لایق در ورزش کشور است

فارس/معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: شاهد صعود و پیشرفت هاکی در جهان هستیم بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی در این پیشرفت نقش اساسی داشته است.
 سید محمد شروین اسبقیان معاونت قهرمانی وزارت ورزش در پایان جلسه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هاکی اظهار داشت: ضمن خدا قوت به همه مجمع خوبی بود موارد و گزارش‌های خوبی ارائه شد از بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی و همکاران فدراسیون، هیأت‌های استانی ورزشکاران ارگان‌های نهادهای دولتی تشکر دارم.وی گفت: از زمان حضور قدیمی در ریاست فدراسیون هاکی جمهوری اسلامی ایران انصافاً اتفاقات خوبی روی داده است من دائم فعالیت‌های فدراسیون دنبال می‌کنم رنکینگ جهانی ۲ قابل دفاع است. از طرفی اینکه ریاست هاکی داخل آسیا هم از ایران باشد باعث افتخار و ارزشمند است در همین جا یادی کنیم از مرحوم شفیع رئیس سابق فدراسیون هاکی وی هم زحمات زیادی برای این رشته کشیدند.معاونت قهرمانی وزارت ورزش گفت: واقعیتی در بحث مدیریت وجود دارد آن هم مسیر صعودی است که ما در فدراسیون هاکی شاهد آن هستیم قدیمی توانسته به خوبی آن را انجام دهد. وی یکی از مدیران با لایق خوب ورزشی کشور است، چه آن زمان که ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد بر عهده داشت چه حالا که ریاست فدراسیون هاکی است که جای تقدیر دارد. اسبقیان در مورد پاداش‌های قهرمان هاکی در جام جهانی گفت: پرداخت پاداش‌ها اتفاقات خوبی بود که از زمان هاشمی وزیر ورزش آیین نامه آن صادر شد همین پاداش ۲۵ میلیون تومانی سومی جهان برای هاکی از زمان حضور وی در وزارت ورزش مصوب شد هرچند مبلغ پاداش ناچیز است، اما طبق آیین نامه برای پاداش‌ها 3 روش تقسیمی وجود دارد قهرمانی المپیک، جهانی و آسیایی که در آیین نامه پیش بینی شده است.
وی همچنین در مورد حرکت ساره جوانمردی بعد از قهرمانی و مدال طلا شب گذشته در مسابقات پارالمپیک که وی با بوسیدن قرآن و پرچم کشور روی سکوی مسابقات انجام داد، گفت: حرکت ساره جوانمردی در این سالن خیلی با ارزش بود. وی نشان داد که زنان سرزمین ایران چقدر با حجب حیا هستند و در هر کجا که باشند قلب‌شان با کشورشان است در همین جا همه ایستاده وی را تشویق می‌کنیم و سر تعظیم فرود می‌آورم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره