نماد آخرین خبر

حرف‌های نیکو بیلبائو را به هم ریخت

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
حرف‌های نیکو بیلبائو را به هم ریخت

ورزش 3/نیکو تا سال 2027 با اتلتیک قرارداد دارد و در مقطعی از تابستان کانون شایعات بود هرچند در نهایت به بارسا نرفت و ماندنی شد.
او دیشب بعد از شکست برابر اتلتیکو مادرید سکوتش را شکستن و گفت: «قلب من متعلق به اتلتیک است، اما هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»
حوالی ساعت 21:30 در آخرین روز آگوست 2024، نیکو ویلیامز بالاحره در مورد اخبار و حواشی انتقالات حرف زد و گفت که هرچند تحت قرارداد با اتلتیک است ولی تا سال بعد ممکن است تصمیماتی دیگر بگیرد. نیکو گفت که امسال پیشنهادات زیادی را به عشق اتلتیک رد کرد و افزود: «من واقعاً می خواهم از بازی در لیگ اروپا با اتلتیک لذت ببرم.»

برنامه آینده نیکو در اتلتیک، که به نظر می رسد فراتر از 2025 نخواهد بود، باشگاه باسکی را در وضعیت سختی قرار می دهد، زیرا باید خود را برای جدایی بهترین بازیکنش آماده کند. کسی که بند فسخش تنها 60 میلیون یورو است.
مارکا نوشته است که بعد از مصاحبه دیشب، مدیران اتلتیک به تکاپو افتاده اند تا نیکو را برای تمدید قرارداد با بند فسخ بالاتر راضی کنند. موردی که به نظر نمی رسد با موافقت بازیکن روبرو شود. در بارسلونا بر این اعتقادند که اگر مشکلات مالی نبود، نیکو همین الان با پیراهن آبی و اناری مشغول درخشش بود. بارسا برای نیکو یک سال دیگر صبر خواهد کرد و این موضوعی است که از حالا اتلتیک را آشفته کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید