نماد آخرین خبر

هایجک الهلال از النصر با قراردادی باورنکردنی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
هایجک الهلال از النصر با قراردادی باورنکردنی!

ورزش 3/ریخت و پاش تیم‌های سعودی همچنان ادامه دارد. الهلال در یک دربی حیثیتی با النصر بر سر جذب یک بازیکن 24 ساله عربستانی، پیروز شد و توانست متعب الحربی؛ وینگر چپ پای باشگاه الشباب را با رقم باورنکردنی و عجیب 28 میلیون دلار جذب کند!
این یکی از گران‌ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال عربستانی در میان بازیکنان سعودی است. الهلال برای این بازیکن نه چندان سرشناس ولی ملی‌پوش، دست به چنین هزینه گزافی زده است که البته صدای اعتراض تیم رقیب را نیز درآورده و النصر بیانیه‌ای را بابت ولخرجی رقیب سنتی منتشر کرده است.
در واقع النصر و الشباب بر سر انتقال متعب الحربی به توافقات نهایی رسیده بودند و تنها امضای قرارداد با این بازیکن باقی مانده بود که الهلال با ارائه پیشنهاد شگفت‌انگیز 28 میلیون دلاری و همچنین انتقال قرضی بازیکن جوان خود؛ مصعب الجویر، توانست به النصر هایجک زده و الحربی را به خدمت بگیرد.

پس از این انتقال، باشگاه النصر بیانیه‌ای را در صفحات رسمی خود منتشر کرد و نوشت: «ما از نتیجه نهایی انتقال بازیکن متعب الحربی از باشگاه الشباب که مذاکرات آن زمان زیادی را به خود اختصاص داد و تلاش‌های زیادی برای رسیدن به یک توافق نهایی که رضایت هر دو طرف را فراهم کند، ابراز تأسف می‌کنیم.»
بیانیه باشگاه النصر ادامه می‌دهد: «ما تمام تلاش خود را برای تکمیل این انتقال انجام دادیم. قراردادهای لازم، تهیه و از سوی مدیریت النصر امضا شد و از روز شنبه با باشگاه الشباب به اشتراک گذاشته شد. بازیکن نیز این قراردادها را امضا کرد و مدیریت الشباب آمادگی خود را برای امضای نهایی صبح یکشنبه اعلام کرد. ما وعده‌های قطعی از سوی آنها دریافت کردیم که بازیکن به النصر خواهد پیوست، اما با شگفتی مشاهده کردیم که الشباب از تعهدات خود عقب‌نشینی کرده و مبلغ قرارداد انتقال بازیکن را به ارقامی افزایش داده است که ما آن را بیش از حد می‌دانیم، و این امر منجر به شکست این معامله شد.»

باشگاه النصر در این بیانیه تأکید کرده است که به تلاش خود برای تقویت تمامی نیازهای تیم و جذب بهترین بازیکنان در آینده ادامه خواهد داد. گفته می‌شود که آنها قصد دارند تا مبلغی که قرار بود صرف خرید متعب الحربی شود را به یک بازیکن خارجی باکیفیت اختصاص دهند.
لازم به ذکر است که هر دو تیم الهلال و النصر، رقبای استقلال و پرسپولیس در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا هستند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید