نماد آخرین خبر

نعمتی: اتفاق روشنی در انتظار نساجی خواهد بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نعمتی: اتفاق روشنی در انتظار نساجی خواهد بود

ورزش 3/نساجی قائمشهر علیرغم موقعیت های مناسبی که برابر گل گهر سیرجان داشت در نهایت با توجه به 10 نفره شدن و یک یار کمتر نتیجه را به حریف واگذار کرد. سیامک نعمتی بازیکن این فصل نساجی قائمشهر درباره نمایش تیمش در این بازی گفت: قطعا بازی می‌توانست با اتفاقات متفاوتی دنبال شود. ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف داشتیم اما در نهایت 10 نفره شدن کار ما را سخت کرد. من نمی‌خواهم درباره داوری بحثی داشته باشم و امیدوارم کارشناسان نه درباره صحنه‌های موردبحث که درباره تمامی اتفاقات 90 دقیقه به بررسی بپردازند.
وی با اشاره به شرایط تیمش در این بازی گفت: موقعیت‌های خوبی داشتیم و یکی از آنها نیز من از دست دادم که با واکنش محمدرضا اخباری همراه شد. همانطور که گفتم 10 نفره شدن همه چیز را بهم زد و امیدوارم این نتیجه را در ادامه جبران کنیم و البته شکی در این مورد ندارم. تیم خوبی داریم و از همه مهمتر اینکه هوادارانی داریم که واقعا فوق العاده هستند. من در پرسپولیس و تراکتور هم بودم و به نظرم هواداران نساجی تاثیر زیادی در عملکرد تیم خواهند داشت و امیدوارم خیلی زود بتوانیم آنها را خوشحال کنیم و قطعا تمام تمرکز ما همین موضوع خواهد بود.
نعمتی درباره حواشی این بازی و گلایه هواداران نیز گفت: این درباره همه ما صدق می‌کند. همه ما از نتیجه ناراحت بودیم و کاملا حق با هوادار است. قطعا ما اگر بیشتر از آنها حرص نخوریم کمتر نیست. نتیجه یک هفته تمرین و تلاش ما از بین رفت. با این حال چاره‌ای جز فراموشی بازی قبلی و انگیزه و تلاش بیشتر برای بازی بعدی نیست. باید خیلی زود به مسیر کسب نتیجه برگردیم. آقای ساکت الهامی نیز بیشتر از هر کسی از این موضوع ناراحت است و واقعا حق او نیست که چنین شرایطی را تجربه کند. خودم فصل گذشته پیگیر نتایج نساجی بودم و زمانی که دوباره به تیم برگشت با توجه به شناختی که داشتیم علیرغم قعرنشینی نساجی مطمئن بودم اتفاق بزرگی را رقم خواهند زد و دیدید که چه شد. شرایط امروز هم اینطور باقی نخواهد ماند و خیلی زود اتفاق بهتری در انتظار همه ما خواهد بود.
نعمتی که در این بازی هم در چند پست برای نساجی به کار گرفته شد در پایان گفت: من کاملا تابع تصمیمات کادرفنی هستم. تلاش همگی ما این بود که تیم به نتیجه برسد. متاسفانه نشد اما الان هفته سوم لیگ هستیم و خیلی زود همه چیز را تغییر خواهیم داد. به حمایت هواداران مثل همیشه نیاز داریم و قطعا آنها بزرگترین پوئن ما مقابل رقبا خواهند بود و کنار آنها قادر خواهیم بود همه چیز را به بهترین شکل ممکن رقم بزنیم. همگی ما باید احساس مسوولیت کنیم نسبت به این تیم، ریشه این تیم، پیراهنش و هواداران و تمام تمرکز و توان خودمان را فارغ از هر چیزی موفقیت نساجی و هوادارانش قرار دهیم.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره