نماد آخرین خبر

سیل انتقادات از تئو و لیائو؛ هر دو را بفروشید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سیل انتقادات از تئو و لیائو؛ هر دو را بفروشید!

ورزش 3/انتقاد کارشناسان میلانی از تئو هرناندز و رافائل لیائو به اوج رسیده است. این دو بازیکن در وقفه کولینگ بریک کنار سایر بازیکنان میلان حضور پیدا نکردند و اکنون این موضوع مطرح شده که باید فروخته شوند.
دو بازیکن میلان ابتدا در جریان بازی دیشب مقابل لاتزیو، نیمکت‌نشین شدند و تنها 30 ثانیه پس از ورود به زمین، تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند تا این تیم به تساوی 2-2 دست پیدا کند.
با این‌حال، چند دقیقه بعد بازی با کولینگ بریک متوقف شد و همه بازیکنان دور پائولو فونسکا جمع شدند که در این جمع لیائو و هرناندز غایب بودند و یک سمت دیگری ایستاده بودند.
هرناندز پس از بازی توضیح داد چون به تازگی وارد زمین شده بود، نیازی به استراحت نداشت اما این توجیه قانع‌کننده‌ای نبود چون آبراهام و یونس موسی تعویضی هم به جمع بازیکنان ملحق شده بودند.
این باعث شد که صحبت‌هایی زیادی بین هواداران میلان در مورد این دو بازیکن مطرح شود و تونی داماشلی؛ نویسنده "رادیو رادیو ایتالیا"، خواستار اخراج این بازیکنان شد.

داماشلی نوشت: "اگر تئو هرناندز برای کروتونه بازی می‌کرد، هرگز به تیم ملی فوتبال فرانسه دعوت نمی‌شد. او بازیکنی است که فقط وقتی توپ زیر پایش باشد او را می‌بینید. وقتی حریف توپ را داشته باشد، هر اتفاقی ممکن است بیفتد."
همچنین فابیو راوزانی؛ مدیر تله‌لومباردی، گفت: "لیائو متأسفانه فوتبال را اولویت زندگی خودش قرار نداده است. تئو می‌خواست برود و گذشته آشفته‌ای دارد. هیچ نماد واقعی‌ای برای باشگاه باقی نمانده، اکثر بازیکنان حداکثر 2-3 سال پیش به این تیم آمده‌اند. اگر تیمی رهبران و مربی کوچکی داشته باشد که هواداران به آن اعتماد چندانی نداشته باشند، کار سخت می‌شود. بزرگترین اشتباه این بود که متوجه نشدیم این دو بازیکن در میلان به پایان راه رسیده‌اند. هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند به آنچه در گذشته به این تیم اضافه کرده‌اند، ادامه دهند. فقط می‌توانند بدتر شوند، بنابراین آن‌ها باید به فروش می‌رسیدند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره