نماد آخرین خبر

توقف برابر قزاقستان؛ یک دیدار دیگر تا جام‌جهانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
توقف برابر قزاقستان؛ یک دیدار دیگر تا جام‌جهانی

ورزش 3/تیم ملی فوتسال ایران با نمایشی کاملا متفاوت نسبت به دیدار گذشته برابر قزاقستان با تساوی یک بر یک متوقف شد و با عملکرد یک مساوی و یک شکست به ماجراجویی آماده‌سازی‌اش در اروپا پایان داد.
 ملی‌پوشان فوتسال ایران در دومین جدال تدارکاتی به مصاف قزاقستان تیم رنکینگ هشت دنیا رفتند و با تک گل سجاد یوسف‌خواه و نمایشی بهتر نسبت به مسابقه قبلی با نتیجه یک بر یک متوقف شدند. شمسایی و شاگردانش در این دیدار در فاز دفاعی بابرنامه‌تر و مستحکم‌تر ظاهر شدند اما در بخش هجومی همانند بازی گذشته بی‌دقت و در ضربات پایانی ناکام بودند. با این‌حال، یک شکست و تساوی، حاصل ماجراجویی تیم ملی فوتسال برای آماده‌سازی و آزمون ملی‌پوشان در کشور قزاقستان پیش از جام جهانی 2024 بود.
تیم ملی فوتسال برای نبرد دوم با ترکیبی کاملا متفاوت در مقایسه با بازی اول به میدان رفت.
دروازه‌بان: سعید مومنی
عقب‌گیر: محمدرضا سنگ سفیدی 
فلنگ چپ: علی‌اصغر حسن‌زاده 

فلنگ راست: مسلم اولاد قباد 
راس: بهروز عظیمی

شاگردان شمسایی توسط سجاد یوسف‌خواه گل اول بازی را به ثمر رساندند و از حریف خود پیش افتادند، اما در ادامه اورازوف با جایگیری مناسب در پای تیر دروازه ایران و غفلت محمدحسین درخشانی موفق به گلزنی شد.
در نیمه دوم، دو تیم محافظه‌کارانه مقابل همدیگر قرار گرفتند و بیشتر سعی کردند از دروازه خودی محافظت کنند و تمرکز لازم برای گلزنی را نشان ندادند.
با این‌حال، تیم ملی فوتسال ایران چهره متفاوتی نسبت به دیدار گذشته برابر قزاقستان داشت و با عملکرد یک مساوی و یک شکست به ماجراجویی آماده سازی‌اش در اروپا پایان داد. 
شاگردان شمسایی در آخرین دیدار تدارکاتی پیش از جام جهانی 2024، در ازبکستان و پشت درب‌های بسته به مصاف تایلند خواهند رفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید