نماد آخرین خبر

نمایش منچستریونایتد نویل را ضایع کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
نمایش منچستریونایتد نویل را ضایع کرد

ورزش 3/لیورپول با پیروزی ۳-۰ مقابل منچستریونایتد، شروع فوق‌العاده خود در لیگ برتر را ادامه داد. جیمی کاراگر و گری نویل در طول این پیروزی قاطع لیورپول در الدترافورد به صورت زنده در تلویزیون با یکدیگر به بحث پرداختند.
محمد صلاح در نیمه دوم پس از دو گل لوئیس دیاز در نیمه اول، گل سوم را به ثمر رساند، اما این نتیجه می‌توانست برای تیم آرنه اشلوت بهتر باشد. گل ترنت الکساندر آرنولد در شش دقیقه ابتدایی مردود شد و در ۴۵ دقیقه پایانی، دروازه آندره اونانا تحت فشار زیادی قرار گرفت. کاسمیرو، هافبک باتجربه منچستریونایتد، در دو گل اول لیورپول مقصر بود، چرا که با بی‌احتیاطی توپ را از دست داد و الکسیس مک آلیستر توپ را از او ربود. کوبی ماینو نیز روی گل سوم توپ را از دست داد که باعث شد صلاح گلزنی کند.
گری نویل قبلاً درباره کیفیت خط میانی لیورپول صحبت کرده بود و کاراگر، اسطوره لیورپول، این موضوع را فراموش نکرده بود. نویل گفت: «شما به گراونبرخ، سوبوسلای و مک آلیستر فکر می‌کنید، آنها فوق‌العاده‌اند. بگذار حرفم را تمام کنم. سپس شما یونایتد را می‌بینید که کاسمیرو، اریکسن، مونت، اوگارته و ماینو را دارد. این‌ها همه نابود شده‌اند.
این نباید اتفاق بیفتد. این یک نقطه فشار واقعی برای اریک تن‌هاخ است. این سه هافبک برای لیورپول بهتر بازی کرده‌اند، بهتر فضا پیدا کرده‌اند، تن‌هاخ باید بیشتر از بازیکنانش استفاده کند. چون اصلا در زمین وجود نداشتند و نابود شده بودند.»

کاراگر اضافه کرد: «حالا که حرفت را تمام کردی، به سوال من جواب می‌دهی و اشتباهت را می‌پذیری؟»

کاراگر به مصاحبه اخیر نویل اشاره دارد. در ابتدای فصل گذشته، نویل استدلال کرده بود که یورگن کلوپ، سرمربی سابق لیورپول، خط میانی خود را با بازیکنانی مانند کاسمیرو، برونو فرناندز، میسون مونت و کریستین اریکسن عوض می‌کند.
او پس از نمایش‌های چشمگیر دومینیک سوبوسلای، الکسیس مک آلیستر و رایان گراونبرخ در خط میانی اشتباه خود را پذیرفت.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره