نماد آخرین خبر

فن‌دایک: باید شش گل به یونایتد می‌زدیم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فن‌دایک: باید شش گل به یونایتد می‌زدیم!

ورزش 3/فن‌دایک، کاپیتان لیورپول، معتقد است این تیم در بازی مقابل منچستریونایتد باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند.فن‌دایک: باید شش گل به یونایتد می‌زدیم!

 لیورپول در آخرین بازی هفته سوم لیگ برتر انگلیس، توانست منچستریونایتد را با گل‌های لوئیس دیاز و محمد صلاح، ۳-۰ شکست دهد. قرمزها تحت هدایت آرنه اشلوت موفق به کسب سه برد از سه بازی ابتدایی‌شان در لیگ برتر شدند و نشان داده‌اند که علیرغم جدایی یورگن کلوپ، همچنان تیمی قدرتمند و مدعی هستند.

ویرژیل فن‌دایک پس از این پیروزی، در مصاحبه‌ای گفت:«این یک لحظه افتخارآمیز است. چیزی که بیش از همه مرا خوشحال کرد، عملکرد تیم از ابتدا تا انتها بود. ما می‌خواهیم از بازی لذت ببریم و تنها راه برای انجام این کار، سخت‌کوشی است. ما بازی را کاملاً در دست داشتیم و باید بیشتر گل می‌زدیم. شاید ۵ یا ۶ گل. البته پیروزی ۳-۰ نسبت به سال گذشته یک پیشرفت بزرگ است.»

او افزود:«ما باید تمرکز خود را حفظ می‌کردیم و این کار را به خوبی انجام دادیم. من به بازیکنان افتخار می‌کنم.

یورگن کلوپ در یکی از آخرین مصاحبه‌هایش گفت که مربی جدید یک تیم بسیار خوب را به ارث برده است. مربی رفت اما بازیکنان نرفتند.»

او در پایان گفت:«ما می‌خواهیم در این فصل دستاوردهای بزرگی داشته باشیم. من در هیچ تورنمنتی فقط برای رقابت شرکت نمی‌کنم، بلکه می‌خواهم برنده شوم. ما با تیم‌های بسیار خوبی مانند منچسترسیتی و آرسنال روبرو هستیم. ثبات ما خوب به نظر می‌رسد و پس از تعطیلات ملی، بازی هر سه روز یک بار می‌تواند جالب باشد. من قطعاً از این مسیر لذت می‌برم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید