نماد آخرین خبر

واکنش واضح مهرداد محمدی به انتقال جنجالی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
واکنش واضح مهرداد محمدی به انتقال جنجالی!

ورزش 3/بهترین گلزن فصل گذشته استقلال در واکنش به شایعات جنجالی درباره انتقالش واکنش نشان داد.واکنش واضح مهرداد محمدی به انتقال جنجالی!

 مهرداد محمدی که سال گذشته به استقلال اضافه شد و در فصل اخیر هشت گل برای آبی‌ها به ثمر رساند و مهره کلیدی این تیم بود، در سه هفته ابتدایی در دسترس جواد نکونام نبوده و محرومیت کاری کرده تا دور از لیست نفرات تیمش باشد.

این مهاجم تندوتیز استقلال که به‌خاطر مصاحبه جنجالی در آخرین مسابقه لیگ 23 با محرومیت سنگین و 6 جلسه‌ای مواجه شد، در دیدارهای اخیرشان غایب بوده ولی خروج نامش از فهرست آبی‌ها کاری کرد تا شایعات زیادی پیرامون احتمال انتقال جنجالی‌اش به پرسپولیس مطرح شود که واکنش سریع این بازیکن را به دنبال داشت.

مهرداد محمدی با وجود اینکه در گذشته به حضور در پرسپولیس ابراز علاقه کرده بود، اما یک‌سال قبل سر از استقلال درآورد و پیش از شروع فصل جدید هم قراردادش را تمدید کرد ولی با این وجود شایعات زیادی پیرامون حضورش در پرسپولیس مطرح بود که خیلی زود تکذیب شد.

این مهاجم آبی‌ها که به‌خاطر خروج نامش از فهرست استقلال هنوز یک بازی هم از محرومیت سنگین خود را سپری نکرده و مدت‌ها از میادین دور خواهد بود، تصویری از خود با لباس این تیم و دو قلب آبی در اینستاگرام انتشار داد تا به شایعات درباره انتقالش از این باشگاه پایان بدهد.

محمدی با این استوری اینستاگرامی به نوعی خواسته تا به حواشی و شایعات درباره انتقالش به پرسپولیس واکنش نشان بدهد و آن را تکذیب کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره